Er det ikke hyggevejr??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Er det ikke hyggevejr??

Post by Jeanie »

Hva´? Er det ikke? Det rusker lidt i træerne, og sååå regnert..gør't.. :!: Og jeg har gjort mig selv den store tjeneste for ikke at fryse ihjel, inden det forstående Strigletræf, at tænde op i brændeovnen, og det var da noget af det bedste jeg har udrettet indtil vidre idag. :D Nå ja okay...jeg har da fået en aftale, med et af landets førende unge talenter indenfor DanskTravsport...OG DEN aftale har satme´taget lang tid at få til at falde på plads....så nu er mine skuldre lette for en tung byrde !! :D Og så har jeg oprettet en ny forhandler.....hvilket også har holdt lidt hårdt, så dagen er faktisk ved at være reddet..og humøret ret pænt.. :D Og nu vil jeg gå ud og ordne nogle bokse, og køre på kunde besøg...og når jeg kommer hjem vil jeg have en kop varm Cacao med en hjemmebagt bolle til, og så skal der hygges, for det er da hyggevejr... :)
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Hyggevejr... Tjo - måske... Men hvad hjælper det når man er på arbejde :evil: Hvor hyggeligt er det lige!!! (nå faktisk hygger jeg mig meget godt her - kan da være på Strigler i arbejdstiden :lol: ) Lyder som om du allerede har fået meget ud af dagen Jeanie - og endda har tænkt dig at nå mere... Nogen mennesker er da også så energiske :D Jeg sidder og venter på min nye smed skal ringe og sige han er på vej for at sko hesten - så tager jeg nemlig straks fri for at køre ud og se om han gør det ordentligt :lol: Men det er da også hyggeligt....
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hyggevejr? Jo, DET er det! 8) Derfor sad jeg også og hang ved computeren i formiddags, da vejret var fint. Og nu har jeg lige været ude i regnen og lave gedeindhegning (gad vide, hvor længe der går, før der også går ged i dén? :evil: ) og muge ud og strø halm i boksene :roll: Jojo, man forstår skam at indrette sig :(
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Det er osse hyggevejr idag - hvis hyggevejr er regn og en sandsynlig chance for ikke at se solen. :twisted: Jeg er ved at blive forkølet - snøft - :( Jeg skal til møde og så håber jeg at jeg kan nå at ride inden det styrter ned - og så skal der vaskes gulve! :P Men så er der osse dømt hygge! :P Måske skulle man bage en kage :?: Strategos muffins skal afprøves - 8) , de lød bare vildt lækre :P Og så skal strigler passes!! [color=red:858e806f88]Kan I have en god dag[/color:858e806f88]. :P :P :P :P
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Du bor da i den gale ende af landet, Lone - heroppe skinner solen fra en skyfri himmel her til morgen :P Det ER jo nok et forbigående fænomen, så jeg må hellere forføje mig ud at ride i løbet af formiddagen... :roll: God dag til alle :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Her er der også dømt hygge på højt plan eller i hvertfald her til formiddag. Min mandler føles som om de er på størrelse med appelsiner :cry: Så i dag har jeg tilladt mig en fridag fra skolen, så jeg måske er frisk inden jeg kl. 14 skal med en veninde til Jydeland og kigge på en hest til hende. Hvorfor skal man altid love sådan noget på dage, hvor man absolut ville have bedst af at være under dynen :?: :roll: Camilla
Jeanie

Post by Jeanie »

Så er det hyggevejr igen..ihvertfald på disse kanter !!.. :? Har lige været ude og fodre, og der var ikke den samme aktivitet i stalden som der plejer at være kl 7.30, næhhh de stod nærmest og småsov alle fem, og da de endelig opdagede at jeg kom, var det som om de sagde... - Kunne du ikke have ventet bare lidt endnu, det er jo mørkt !!! Her står det ned og det blæser, og rusker...men det er da hyggeligt, sålænge man kan gå ind i sin lune stue, og drikke en kop morgen kaffe med Striglerne... :) Resten af dagen står bare på heste arbejde, skal op på gården hvor jeg har lejet plads til Cantos ss , og gøre boksen klar til ham...håber sgu ikke de andre Pensionærer er nogle gimper, det orker jeg ikke !! :? Hav' en god Hyggedag !! Jeanie- som er lidt søvning og burde fifle ind under dynen igen...
Lone

Post by Lone »

Hyggevejr - ja, det må det sgu hellere være. Jeg er stadig slap som igår, men heldigvis bliver jeg holdt lidt kvik af dem kniv nogen stikker ind i min ryg, hvergang jeg bevæger mig. :shock: Så risikerer man da ikke at sidde at falde hen......... :roll: Jeg kan ikke ligge i sengen - hver sygedag på langs medfører tre med den der kniv i ryggen. :evil: Nå, men så kan man da mærke, at man lever, så intet er jo så galt, at det ikke er godt for noget. :P Imorgen skal jeg til Fyn. :wink: Idag skal jeg ride - såsnart småsvimmelheden fra igår er forsvundet, så jeg kan kravle på hesten og få helbredt ryggen. 8) Måske skal jeg løftes op med en kran? 8) Det er skønt at være menneske - det er så mangfoldigt. :P :twisted: :evil:
Post Reply