Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Strigletræf

Post by Lone Beck »

Afledt af Jeanies efterårsferietråd, må vi vist hellere komme i gang med at arrangere et strigletræf :idea: Hvad siger I? Skal vi mødes en dag eller en hel weekend? Skal det være den første weekend i november eller et andet tidspunkt? For mødes skal vi da, skal vi ikke? :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Puha, jeg tør ikke melde mig til, der hænger garanteret en grim grøn sadel og en flaske narvsværte med mit navn på, hvis jeg takker jatak :-) Hvor holder i træf? Eller er det langt fra planlagt endnu?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jo da!! Gerne i en LIGE weekend, da jeg arbejder alle de ulige....indtil m edio december, hvor jeg vinterfyres indtil primo marts. :wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

SÆFØLI Vi skal mødes........ Jeg kommer , med eller uden krykker!! Jeg vil såmænd lægge hus til, hvis ingen andre vil. I første omgang, bare en dag, synes jeg.... Lidt godt at spise, lidt ´´Hønseri´´, nu hvor der ikke er så mange haner....... Jeg er også åben for en weekend, men har altså ikke plads til heste (ingen mark, ingen stald) Men hunde, katte marsvin og andet er meget velkommen...... Jeg bor i Vojens kommune, så for folk i alle andre regioner, er det måske lidt langt, men mit tilbud står ved magt.... Bare ikke weekwnd i uge 47, da vi har en 16-års fødselsdag....... Måske vi enddog kunne besøge et nærliggende stutteri (maugstrup 15 km. væk) eller en rideskole/stutteri ( vojens rideklub/stutteri Vartenbjerg, 4 km. væk). Jeg er med på ideén.......
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jamen altså.... Hvis turen med Jeanie til Sverige er endelig udsat til sommer (ØV!) - så er den første weekend i november glimrende - og den er lige så vi også kan få atengstedt med. :) Men hvad med Jeanie?? Hvis du tager afsted selv, er det så der, eller efterårsferien? For hvis DU holder ved den weekend, så kan vi jo ikke holde træf der! Ose: Pjat med dig, der følger sikkert gummihandsker med, og så kan vi alle se hvordan man gør :mrgreen: Indtil videre har jeg jo tilbudt at lægge hus til et træf, selvom jeg hverken har plads eller interessante ting (heste) at se på. Jeg bor lige syd for Århus. Men jeg er absolut villig til at tage andre steder hen :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er mest tilhænger af en weekend - uden medbragte heste, mænd, marsviner, kaniner, børn - især børn!! :D Hvis vi mødes i en hel weekend, får vi god tid til at lære hinanden at kende under afslappede former (= vi kan drikke ligeså meget vi vil, for vi skal ikke køre bagefter :D ). Desuden bliver der mulighed for at lave nogle ekskursioner til stutterier eller andet spændende. Jeanie skal selvfølgelig med, så hvis hun tager til Sverige første weekend i november er det ikke dér, vi skal holde træf. Jeg synes det er voldsomt, hvis en større flok strigler invaderer et privat hus, så jeg er mest stemt for at vi lejer en spejderhytte eller lignende. Men stedet er vel mindre vigtigt? Det kan vi altid vende tilbage til... Ose: Det var altså slet ikke faldet mig ind 8) - men det var da en god idé :D Dorte: Kan du overtales til en hel weekend?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

jamen, Ose du skal med - vi skal da ha de sjovt - og din humor tilsat rigelige mængder rødvin må da være indbegrebet af en god aften!!! Vi kan altid lave sådan en konkurrence hvor man skal male på Lones sadel iført bind for øjnene og med en gammel tandbørste som eneste redskab- den kan da ikke blive grimmere!! Jeg så gerne noget med at se på noget om eftermiddagen , fremstilling af god føde ( jeg kan heldigvis ikke lave god mad), spisning - og vin - og vin - og natmad - og vin - og vin - og - Og så morgenmad!! Og Jeanie og Atengstedt kan vi heller ikke undvære - og jeg er ligeglad hvor det er - Jylland er et ondt sted uanset hvor :twisted: !!! - fyldt med Jyder ( elelr er der efterhånden flere i København?). Og så skal Atengstedt have en bordherre - en 77 årig, senildement mand fra det ydre Mongoliet, der stammer!!! Og så skal hun lære ham at sige : Rødgrød med fløde!! :twisted: Uden accent!! :twisted: :P :P :P :P :P
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Lol - jeg kan se det for mig, det hele :-) Lige en ting, når jeg drikker rødvin, og det gør jeg gerne, så kommer der et tidspunkt, hvor min mund er mørkeblå og jeg taler i digte. Det er ren poesi fra kvinden med de, meget, blå tænder :-) Gør det noget hvis man er lidt brovten? tilgængæld er jeg smuk :lol: Jylland eller sjælland, same same but different - dog nedlægger jeg veto hvis valget skulle falde på Bornholm, de har altså trolde, trolde med fjollede navne tilmed :-)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Er der iøvrigt en der kan fortælle mig, hvorfor jeg bliver ved med at læse overskriften som singletræf fremfor strigletræf... A freudian slip is when you say one thing and mean a mother...
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Helle for at sidde lige overfor Atengstedt og ham mongolen :lol: Og, Ose, vi kan lave en duet. Jeg har det nemlig sådan at når jeg har indtaget et passende kvantum rødvin, begynder jeg at recitere Halfdan Rasmussens bogstavrim 8) At mishandle min stakkels, grønligt-grimme sadel er derimod IKKE hvad jeg forstår ved en god aften - og det HAR da heller ikke meget med en striglekonkurrence at gøre :evil: Må vi lige høre lidt indrømmelser: Hvordan bliver I andre, når promillen stiger?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply