Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Post by Jeanie »

Nu kan det da ikke vare længe før der skal oprettes en ´´ Detviljeggernespisetiltræffet´´ tråd... :P Mon ikke der skal uddelegeres nogle opgaver til de forskellige deltagere, og så må der ringes sammen, eller noget ..???... :roll: Ja det er jo bare en forslaw... :P ...men er det noget der kan bruges !! :idea: Madhold Underholdnings hold Ud og se hold :roll: Hvad ved jeg hold...og måske et hold i nakken hold til Gunilla, og et hold lige hesten hold, og hold op hvor har vi det hyggeligt hold, og hold lige hovedet kold hold, og hold kæft hold ,og hold orden hold og hold så da lige op hold og kunne jeg da ikke bare lige tage og holde kæft hold..hold så op med det der hold .........stop.....det her det holder ikke ....tag mig venligst ikke seriøs....jeg kan ikke få hold på mine fingre så hold ud...jeg holder snart...det holder NU.... :P
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

I lokker mig i fordærv :shock: Min tilstedeværelse her på strigler er den sikre vej til ruin :cry: Ikke nok med at jeg er dybt frustreret over at jeg ikke kan komme til det monster fristende træf i Sønderjylland, men Lone lægger sgu også billeder ind af en hest, som jeg er faldet pladask for, og ikke skal eje fordi den er for ung :twisted: Det er fandme' uhyggeligt :shock: Nu er jeg så nødt til at finde denne kedelige, ucharmerende ting kaldet JORDFORBUNDELSEN, ØV :evil: Så altså, jeg kommer IKKE til træf :cry: :cry: :cry: : Jeg har bestilt puterbriller, DYRT. Jeg fylder 50 her i oktober, og skal holde TO fødselsdage, DYRT Hesten skal aflives, og bortskaffes, DYRT. Jeg skal til kiropraktor på Sjælland, DYRT. Så, når oktober er slut, har jeg et gevaldigt underskud på de løbende finanser, som skal spares ind over de næste måneder. :( :x :twisted: :evil: Virkeligheden er sgu en kedelig ting. :(
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Det var da ØV - Daisy - men sådan skal det altså være. Og du skal jo ha de briller - og du skal til kiropraktor - og det med hesten skal osse være sådan -og fødselsdagen kan du jo ikke løbe fra - så det kan jeg godt forstå. Nu vil jeg så gerne vide hvad det egentlig koster at transportere sig fra Sjælland til Bornholm - når du nu er nødt til at invitere os alle til næste år?! Med og uden bil - priser!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Øv, Gunilla har fundet ´´jordforbundelsen´´ - en ting jeg har på fornemmelsen er tabt for mig for evigt :roll: Jeg havde ellers lige regnet ud, at Gunilla kunne lægge ud oppe hos mig fredag med at prøvekøre Jinx, og så kunne vi køre sydpå sammen lørdag 8) Men ellers skal vi vel også have et ´´hold på formerne´´ og et alko-hold?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

SKRIIIIIIIIIIIIG, i LOKKER gør i!! Prøvekøre Jinx? savle, savle :cry: Jeg VIL jo ikke være forbundet med jorden VEL??? :evil: :evil: Jeg hader at være så ´´passe-på-agtig´´ og jeg HADER at være fattig. Jeg har talent for at være rig, for ´´#¤%& :evil: (gad vide om jeg har noget jeg kunne sælge? - min søster f.eks. hun må da kunne indbringe et par tusind, hvis vandalkøterne følger med i prisen?) 8) Hvis jeg ikke kommer til træf, vil jeg jo føle mig UDENFOR. Jeg LIDER :( :( :cry: Nå: Den eneste trøst i al denne elendighed, er at jeg er ved at gå fra små-til larmende forelsekt!! :D Så, det kompenserer for jordbundetheden. At rejse til Bornholm er dyrt med bil, så man skal fylde godt op. Der er jo både broen og færgen, med mindre man tager natfærgen. Den koster vist en tusse. Bro & Ystadfærge ved jeg ikke hvad koster, men kan da hurtigt finde ud af det. Selv tager jeg altid bussen KBH-Rønne. Den koster 200 hver vej. Togbilletten fra div. steder til KBH kender jeg ikke prisen på. Men billigt er det ikke.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Lone: Hvaffor noen FORMER :?: Mine er skønne, synes genstanden for min nyerhvervede forelskelse :oops: (Han må vist være hårdt ramt.)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Vi kunne osse bare...medbringe noget FÆRDIGT mad hver især? Tre forretter, tre hovedretter, tre kager og tre desserter - hver beregnet for 4 personer - og voila: en buffet! (synes man at alle de ANDRES retter ser overordentligt mistænkelige ud, så kan man jo altid ty til sit eget og nøjes med smagsprøver af fx. blodpølse med flødeskum!) Jeg er gastronomisk ikke særligt vanskelig; jeg spiser ikke primater, insekter, rovdyr eller indvolde. Ellers ryger det meste ned. (pastinak-rod er forresten en indvold...eller et insekt!) Herudover medbringer vi vel hver især drikkevarer og evt chips eller andet snask - og et eller andet underholdende som fx et SPIL?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Menuforslag: Forret: noget med hamburgerrygstykker, salat og ærter og noget dressing Hovedret: indbagt svinemørbrad med sallat Dessert: citronfromage Natmad: evt. laves rigeligt at forretten så sultne kan tage sig en hyggebid Hilsen Britta, som ikke kan lide ost
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Æv-BÆV, Gunilla!! Havde ellers glædet mig til OGSÅ at se dig! Nuvel: NU ved vi helt uden tvivl, HVOR sommer-strigle-træffet skal holdes! Og så kan vi alle nå at spare op til den fæle fæle færgeoverfart til Solskinsøen. Man kunne ellers godt overtale mig til at spytte lidt i bøssen for at få de fjernere placerede strigler med aka Elsoma og Gunilla. *lokke-lokke*
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Det vil jeg også Atengstedt.. :) Altså spytte i Bøssen , for at møde Gunilla og Elsoma..hellere end gerne !! Og nu er det altså ikke for at at nogen skal føle sig hverken det ene eller andet forsmået eller på anden vis et eller andet fornærmende eller noget der kan føles flovt, eller man ikke vil modtage, eller falsk beskedenhed..og ingen øvrige behøver at følge mit eksempel, men jeg giver hermed min donation til [b:024bdf0d87]GUNILLA = 200,- [/b:024bdf0d87]i rejse tilskud og dermed sidst men ikke mindst [b:024bdf0d87]ELSOMA = 200,- [/b:024bdf0d87]i rejse tilskud... :D Og de er givet med glæde og fordi jeg gerne vil møde jer !!! :D :D :D Pengene kan overføres via bank !!.. Venligst Jeanie
Post Reply