Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

En hundredemand (eller kvinde) til hver kan jeg vist godt overkomme uden at skulle tære unødigt på de subkutane fedtdepoter. kom så med de kontonumre, I to!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Endelig KUNNE vi jo regne de samlede rejseomkostninger ud og fordele dem ligeligt? :idea: Faktisk er det vel ikke helt rimeligt at det skal koste en bondegård for nogle, mens andre slipper med en 20'er til benzin? Dorte skal selvfølgelig fritages - hun lægger jo hus til :D Brittas menuforslag lyder godt og nemt - et stykke hen ad vejen. Men, Britta: citronfromage??? Ydrgh!! På den anden side set - hvis vi skal have tre retter, har jeg med garanti spist mig mæt inden desserten :P
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Skidt, Lone Beck - du giver bare MIG din citronfromage, til gengæld må du få min forret! 8) Ideen om at dele transportudgifterne søsterligt kan jeg gerne tilslutte mig. :idea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Ih altså: Nu tuder jeg. Tænk at der er nogen som SÅ gerne vil se mig :cry:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Altså vi der skal over ækel-broen skal vel slippe lidt broafgift, men ellers er det vel bare lidt benzin og olie og sådan?! Kunne vi nu beslutte hvordan vi kommer over Sjælland, så kan Gunilla jo bare køre med der! Hvor skal vi mødes så? Os der skal den vej? Men Gunilla og Elsoma har helt andre udgifter - så jeg synes da at der ville være ok med et tilskud fra dem der kan det. Men skal vi nu ikke lige beslutte et madhold? Dette madhold kan vel beslutte middagen og resten af indkøbene og hvem der skal medbringe hvad? Vi må ha noget STRUKTUR!!!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

jeg vil gerne bage en kage eller lave en dessert. Er fremragende til alt der indeholder sukker og/eller frugt...eller ORD, men de mætter så dårligt!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Og jeg deltar i tudekoret Gunilla :cry: I skal da slippe at betale for se mig,det er jo jeg som vil møde jer! :mrgreen: Men jeg har et problem med maden,om alle skal ta noget med. Køleskabet i min gamle autocamper er ikke helt pålidelig,og jeg har iallefall 11-12 t reisetid(pauser ikke iregnet),så jeg er redd maden ikke vil være særlig lekker når jeg kommer frem. Så om mitt matbidrag ble fordelt på nogle andre ville det være fint,så betaler jeg det det koster i indkøb. Så skal jeg nok komme medbringene rødvin,meg selv og store forventninger om en hyggelig weekend! :twisted: Er riktig spent på at treffe jer alle,mange af jer har jeg fulgt inde på HN og så er jeg jo spent på om I er som jeg tenker mig! :shock: He,he, det sies at jeg er en god menneskekjenner..... :lol:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Guys!! Jeg har sluppet jorden igen :!: :roll: Jeg KOMMER!! :shock: Manglende finanser :?: Det skider vi pensionister på, jeg VIL møde jer. :!: Jeg DØR hvis i holder træf uden mig. :twisted: Hvis jeg kan køre med Lone, forføjer jeg mig til Sjælland, og tager et tog et eller andet praktisk sted hen! :D Jeg nægter at tage bornholmske røgede sild med, det stinker i oppakningen! Og, jeg kan ikke rigtig lave noget at medbringe, for jeg må nok starte fredag, med at tage til Sjælland og overnatte der, for at det kan hænge sammen. Yes, Yes, det TJØR (kører på bornholmsk) :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

he, he - super, Gunilla!!! Så er vi på sporet igen! Nu skal vi ikke-jyder bare enes om et passende mødested! Er du stadig med, Ose? For så er det Julie,. GUnilla, Ose og jeg, der skal finde sammen.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg skal lige cleare med kæresten og jobbet. Jeg er ret sikker på at kæresten bliver en smule lang i hovedet og høj i rumpetten, når jeg fortæller ham om det :mrgreen: Jeg skal nok finde ud af det. Hvis det hele går op i en højere enhed, vil jeg gerne lave mad. Hvad med at folk tager råvarer med istedet for en færdig ret?
Post Reply