Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Post by Lone »

He, he - KAN du spille Upwords, Atengstedt - for såer du det eneste ordentligt oplyste medlem af strigler - foruden mig naturligvis. :shock: Tror måske mongolen har en anden aftale lige den week-end - :P
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jeg kan spille ALT med ord! :!:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Atengstedt er nemlig en vaskeægte ORDKLØVER :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Så, så, Lille HHansen, nu ikke næbbet - for så SYNGER jeg for dig, når jeg har tævet dig i upwords! :twisted:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Kommer nok som den eneste sydfra. Smutter med den lille færge fra Als til fastlandet og siden over Åbenrå. Er bestemt ingen ørn til ord, men det er da muligt det hjælper, hvis promillen går op og tastaturet bliver hjemme. ;-) Hilsen Britta
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Tak Lone, det ville være herligt!!! :P Men min søster har lige meddelt at hun er på Sjælland i den weekend, så jeg er dyrepasser her. :evil: :evil: :evil: Nu var jeg ellers ret opsat på det træf. :cry: Der er ingen her omkring, som jeg vil overlade mine æsler til. Jeg må flytte til Sjælland, det går ikke det her!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Kan de æsler ikke passe lidt på sig selv? :?: Ja, jeg taler som jeg har forstand til, men mine de brune passer da gladeligt sig selv i en weekend: de går på folden og æder græs subsidiært wrap stort set uden ophør - og så er dén ikke længere. 8) Jeg kan selvfølgelig godt se, at det kan knibe liiiige at smutte til bornholm lørdag aften og tælle deres ben, om uheldet skulle være ude - men dét er det jo heldigvis sjældent!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg må prøve at tage en snak med min nabo. Der er EN, som jeg ville overlade mine dyr til, hvis han fik den rette instruktion. Atengstedt, æsler kan ikke gå og æde hele tiden. Men jeg kunne selvfølgelig hælde en bigballe halm ind i hver løsdriftstald, og så lade dem gå på jordfold den weekend. Så skal de bare have vand. Og et par æbler vil være nok. Hmmmm, det ER sgu fristende :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Jeg vil altså svært gerne overvære sådan et strigletræf... jeg er sikker på at jeg godt kan lære at spille det der Upwords... bare det ikke er noget med tal... Mon jeg kan overlade mit barn og mine heste til min mand i hele to dage for at tage til Sønderjylland og prøve gravkøer? Eller islændere for den sags skyld? Jeg tænker så det knager... det må da næsten kunne lade sig gøre. Han har jo lige været i Amsterdam og spille smart, og han skal snart på polterabend i Prag. Jeg kan efterhånden ikke huske hvad der sker når jeg drikker rigtig meget rødvin, for jeg er næsten lige holdt op med at amme... men jeg tror nok, jeg erindrer at have vist mine grånede sloggitrusser frem i en karakokebar for at slippe for at synge. Og ham mongolen har jeg vist tungekysset med på toiletterne på MexiBar i 1997. Er der nogen, jeg kan blaffe med fra Sjælland eller skal jeg køre med det offentlige? Kører det offentlige til Vojens? Julie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Julie: LoneSchannon henter bare dig på vejen :D Og Gunilla: Mens du lige vendte ryggen til et øjeblik, vedtog superstriglerne, at der er mødepligt for vore bornholmske medstrigler, så du kommer nok til forklare naboen, at det er strengt nødvendigt for dig at være bortrejst første weekend i november... :P
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply