Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Eller har i allerede aftalt det (råvarer)? er jeg for doven til at læse det hele igennem? Har jeg mistet noget essentielt? Typisk mig! :mrgreen:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg synes: At det er FEDT at elsoma og Daisy også GIDER slæbe sig helt til jylland :lol: Og blivere der tale om et tilskud til dem der sådan kommer langvejs fra, så er jeg med på det. Mht mad, så synes jeg Dorte har et stort ord at skulle have sagt, når nu hun lægger hus til. Så hvis hun synes det skal laves på stedet, og være en 3 retters menu, så må vi jo tygge os igennem det. :mrgreen: Og nu har Ose (og flere andre) jo også tilbudt at hjælpe :) Jeg hjælper også gerne - bare jeg får at vide hvad jeg skal :? Hvis vi vælger den simplere model hvor vi hver især medbringer et eller andet, så er det også ok med mig. Men helt ærligt, så bliver mad altså ikke just BEDRE af at blive tilberedt dagen før, og derefter transporteret og opvarmet. :shock: Men som sagt før, så er jeg altædende, og det er spændende at smage det andre har lavet, så derfor kan en buffet også være i orden. Men skal vi have rigtig god mad, så skal den laves lige før vi spiser den :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Jeg kan også hjælpe... men da vi p.t. har tækkere, min stald ligger i ruiner, jeg har to uvorne hingsteføl at slås med, min hest skal i gang og jeg har en baby permanent gaffatapet til min venstre hofte og vi slagter lam lige om lidt, men ikke kan fange dem og vi ikke har noget køkken, vil jeg egentlig hellere have lov at medbringe nogle ekstra flasker god rødvin hvis jeg kan få lov til det. Det er så dejligt let... jeg vil også meget gerne bidrage til Daisys og Elsomas rejsefond. Jeg ved godt det er kikset at forsøge at købe sig ud af problemerne, men det er altså en løsning, jeg må benytte mig af ganske ofte i disse dage. Jeg er ellers helt hæderlig til at lave mad, og jeg går gerne til hånde i køkkenet under selve træffet. Jeg er også ret sej til at vaske op :-) Mvh Julie
Lone

Post by Lone »

Altså jeg synes osse Dorte har hovedstemme vedrørende maden. Kunne Britta, Ose og Dorte så ikke stå for det? Synes heller ikke om det medbragte - faktisk ville det hele være nemmere og mere lækkert, hvis Dorte kunne købe, ihvertfald det væsentligste og vi andre betale. Vin, chips, kaffe, sodanvand osv kan vi jo medbringe . Sælger I af lammene - Julie?
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg vil også gerne gøre mig nyttig ved madlavningen. Og, køber gerne noget med, som er nogenlunde slæbebart, da jeg jo ikke er i bil hele vejen. Jeg savler lidt over den der flæskesteg Dorte har liggende i fryseren. Jeg er iøvrigt medlem af en snapseklub. Vi laver kryddersnaps. Måske skal jeg medbringe et lille udvalg. Noget af det smager helt pænt. (Og da jeg ret sjældent drikker alko. får jeg så også tyndet lidt ud i varerne). Dorte: Kunne du levere øl fra det lokale bryggeri? Så gider jeg nemlig ikke slæbe øl med, fra vores lokale ditto.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Uha, snaps... Hvis jeg drikker snaps, springer jeg direkte over digtestadiet og ender i et sort hul af kærlighed og danselyst - det går vist ikke :mrgreen: Grumme grumme billeder er blevet taget under indflydelse af snaps, 2 kan gå an, 4 er ok, 6 er helt udelukket :oops: Billeder kan findes frem hvis ønsket???
Lone

Post by Lone »

Ja, lad os lige se nogle billeder - det lyder sgu som den rene Stephen King roman?!! Danselyst - ? - jamen, det lider jeg osse af - ved indtagelse af rigelige mængder vin. Og vi kan da medbringe et krammedyr - Jennifer har sådan en kæmpe, grim, grøn sag - ligner lidt en mongol...... Så kan du danse med ham og så hælder vi snaps på Aterngstedt, som uden tvivl så vil forsøge at lære den dansk!! Ha, ha - jeg kan se det for mig - gud, hvor morsomt!! Men jeg drikker ikke snaps - så klog er jeg dog blevet......
Lone

Post by Lone »

han er da meget sød?!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Ork, den kan Atengstedt sagten lære at tale på two shakes of a lambs tail. Den ser lærenem ud :-) Billeder, øjeblik... Blå tænder: [img:895154f416]http://heste.dyregalleri.dk/uploads_large/125502.jpg[/img:895154f416] Under indflydelse af snaps: [img:895154f416]http://heste.dyregalleri.dk/uploads_large/125503.jpg[/img:895154f416] Og så er i forskånet for de værste billeder - pfffyttt :oops:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Okay, Ose, du slipper for mine snapse. Vi skulle jo gerne komme helskindede hjem igen fra træffet :shock: Og Mr. Reen: Hvem ville ikke gerne danse med ham? Han er da kærest :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply