Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Post by Lone »

Når Lone nu ikke kan lide lam, det lille skind - så vil jeg foreslå.......... [marq=right:c384c4e3e3]GED!!!![/marq:c384c4e3e3] Det kan du godt lide, ikke Lone :twisted: Kød med frugt? - Men ellers vil jeg foreslå salater - der kan blandes selv evt. Salat, rucola, feta, oliven, tomat, majs, agurk, peberfrugt, bønnespirer, bladselleri osv osv - Jeg er helst fri for at spise svinekød - men jeg kan godt. Kartofler i en eller anden form - Jeg er faktisk fuldt ud tilfreds med at overlade madvalget til alle I andre - bare jeg ikke skal spise sylte og blodpølse!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hvis jeg skal æde ged til hovedret, vil jeg have blodpølse til dessert :twisted: Jeg leverer i øvrigt gerne råvarer til en gederagout... :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Nå, men det var da dejligt at blive spurgt hvad man ikke spiser, og dertil vil jeg svarer...FISK....jeg kan ikke li' det, og vil ikke spise det !!... :? Eller er der ikke noget jeg ikke kan li'...tror jeg ikke... :? Kan da godt lave et eller andet at tage med, men hvad ???
Lone

Post by Lone »

De der gamle geder du har gående, er da for seje til at spise. Hvad med føl-steg? Garneret med rejer?! Blodpølse med flødeskum - :evil: ! Jeg skal jo traumatiseres ved at køre ad ækel-broen - så jeg er vel ude af stand til at foretage mig noget efter den oplevelse - så jeg kan bare gå rundt og give jer allesammen gode irriterende råd - det er da et tilbud!!!!! Tænkte mere, at vi enten kunne medbringe råvarer - eller om Dorte foretog indkøbene?
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Øv lone..... Jeg ville ellers gerne sponsorere en god flæskesteg (fra absolut, reelt svinehold) Jeg får nemlig boksen fyldt op, med et helt svin så jeg har billigt grisekød......... Jeg spiser heller ikke ret gerne fisk. Og skal der være :peberfrugt, ærter, chilli eller appelsin, skal det helst være ved siden af, grundet allergi!!!!!! Hvordan er stemningen, for noget med ris? De skal ikke skrælles, og så smager det jo godt.......
Lone

Post by Lone »

Altså jeg er ret ligeglad hvad vi skal spise - bare det er veltillavet - og ikke er sylte, blodpølse eller finker! Skal man ikke skrælle ris - det kunne nogen da godt ha fortalt mig?! Jeg er sikker på, at nogle af de tilstedeværende går meget op i madlavning. Kan I ikke være en 3 stykker der laver et menu-forslag? Britta ville gerne husker jeg og Dorte og så måske en mere?
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Heldigvis er jeg ikke vanskelig :lol: Jeg spiser alt andet end rosenkål, selleri og rucola. Der er nogen ting jeg synes mindre om end andet, men jeg er generelt åben for at prøve noget nyt :lol: Bare der er noget KØD :D Ris er også godt - pasta ligeledes. Kan også godt lide kartofler. Er ikke vanvittig god til at lave mad, men går gerne til hånde hvis nogen andre dirigerer slagets gang :D Spiser alle slags desserter :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Jeg kan gerne handle ind, eller vi kan hver især medbringe. Det er et fedt for mig! Her er et par menu forslag: Steg, med sovs og kartofler, rødkål, gammeldaws hvidkål, og surt.... Kylling, med franske ris, salat og flutes... Det store kolde/lune ta-selv bord, med brød og pålæg, salat, kartoffelsalat, lune deller og medister. Vi kan også lave flere-retters menu, med både forret og hovedret, og dessert......... Jeg er åben for alle muligheder, og ÆLSKER at lave mad, og nusse rundt i et køkken....... Så kom med nogle menu-forslag folkens, så kan vi jo stemme om det, hvis vi ikke kan blive enige....
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det kan jo være meget godt med en overdådig middag, men vi skulle jo gerne ud at se på heste allesammen om eftermiddagen? Madholdet skal vel ikke blive i køkkenet for at pukle? Tag selv-bord var måske meget godt. Så kunne vi jo medbringe nogle tærter og noget, der evt. bare skal lunes?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Jeg er også altedende! :D Og jeg hjelper gjerne til,bare noen forteller hva som skal gjøres :mrgreen: Men jeg får lidt problem med at tage med mad hjemmefra pga lang transporttid(har problem med køleskabet i autocamperen). Og maden er billigere og bedre i Danmark.Men blir det tag selv bord med medbrakt kan jeg godt betale hva det koster om en af I andre kan ta med noe på mine vegne! Ellen
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Post Reply