Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Post by Lone »

Clapton er fin....... Og hvornår må jeg så høre Cohen? Når I har tabt i Upwords? Du kan nok se Daisy - der må ske noget drastisk - ellers er vi jo nødt til at lave strigletræf på Bornholm næste gang - og så går vi ALLE fallit!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

ligger lidt underdrejet. Min mave slår knuder...... Jeg har med ommøblering, og hvis folk tar soveposer med, alle de sovepladser vi skal bruge...Der er ungernes senge(5stk.), og manden min, emigrerer, og hans plads er jo så ledig, hvis nogen tør sove hos mig... 2 madrasser, 3 luftmadrasser, og 3 liggeunderlag, og en sofa. Så 14 pladser kan jeg uden videre fremtrylle! Og bliver vi flere, finder jeg nok de manglende pladser..... Ang. mad, kom med nogen forslag, jeg er åben for ideer. Ang. stutteri-besøg, kan jeg jo undersøge hvad der er i en rimelig afstand, for hvis vi gider køre efter det, kan vi vist finde det hele indenfor en radius af 50-70 km. Så lad os barefå fundet ud af hvem der kommer, og hvornår: Første weekend i november lyder fint for mit vedkommende, men Lone du må ta upwords med, for sådan et har jeg ikke (hvad er det?) Jeg har Trivial, i mange udgaver, og tegn og gæt. Ellers er det mest børnespil...... Men kom frit frem med ideer og tilmelding.........
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg kommer! :D Jeg synes umiddelbart det lyder som langt at køre 50-70 kilometer, når vi lige HAR været ude at køre langt. Men måske skulle vi lige lægge hoverne i blød: Hvad er der af seværdigheder for hestemennesker i området? Der skulle vel aldrig være nogle stævner i området i den weekend? Men ellers er stutterier jo altid interessante, og jeg har altså ikke noget imod at se på islændere :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Hvis jeg nu sætter mig ned og mediterer, og sender en masse pozitiv energi ud omkring mig, tror i så ikke at jeg vinder i Lotto? Eller finder en begravet skat ude på folden? Måske skulle jeg lige finde ud af hvad en pensionistbillet med toget koster. Måske er de begyndt at forære biletterne væk, eller noget :roll:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Skal vi ikke lige prøve at lave en opdateret deltagerliste? Altså, jeg er med! Og krydzer fingre og zender pozitiv energi til Daizy!!!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Og så er der mig - jeg er også med. Kører fra århus, samler evt gerne nogen op - eller kører med nogen hvis det er... der er jo heller ingen grund til at køre i alt for mange biler. Er der ikke nogen der kan tage daisy med fra sjælland??? Så er det 'kun' en færge billet (som sikkert også er dyr) - En æselnørd ville være fin at have med :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja og jeg er med !! Kører fra ca. Vejle eller ca. Fredericia....eller... :roll: lige der midt imellem !! Kan også samle op undervejs..men hvem ??...en er der da plads til.. :P - Øhhh...jo jeg kan forresten sove bag i min bil Dorthe, så du behøver ikke ommøblere for min skyld !! Smider madras og sovepose bagi, så kan jeg snorke i fred...det gør jeg nemlig rigtig meget og rigtig højt, når jeg ´´ har sunget country !!! ´´ :)
Lone

Post by Lone »

Hvis Daisy kan komme til Sjælland kører jeg gerne den vej og tager hende med derfra!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

jeg vil stadig gerne med...tror jeg. (synes godt nok, at tanken om Pink Floyd OG en 77-årig denilcement ydre-mongolsk bordherre begynder at lyde truende?? Bare jeg ikke også skal lære ham at spille Upwords!?!?)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply