Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

´´Og så skal Atengstedt have en bordherre - en 77 årig, senildement mand fra det ydre Mongoliet, der stammer!!! Og så skal hun lære ham at sige : Rødgrød med fløde!! Uden accent!! ´´ Herumpf!! Så tror jeg ikke, at jeg skal med! :x Weekend lyder jo forlokkende...om jeg ellers kan abstrahere fra den ballade som forslaget med statsgaranti vil forårsgae i det lille hjem....startende adskillige UGER før jeg skal afsted, kulminerende 15 minutter før afgang og med efterveer MÅNEDER efter. :roll: (for nok er jeg ikke urimeligt urimelig...men jeg bærer NAG, når andre er det - og de skal IKKE få lov at dø i synden!!! :evil: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Ja, se Lone - der er flere variaitioner. Kan jeg egentlig huske det? Jeg blir helt vild med at danse - og det er sikkert ikke et kønt syn. Men ellers er jeg den samme - påståelig, diskussionslysten og irriterende! Og så ryger jeg ENDNU mere. Men jeg kan osse blive meget venlig og kærlig - noget der ellers ligger mig meget fjernt, som du vel nok har regnet ud :twisted: Men jeg har et mærkeligt, men sandfærdigt problem - som stammer fra engang jeg fik akupunktur - bestemte typer rødvin, især billige varianter, får mig efter to glas til at LYDE somom jeg er døddrukken. det er meget ubehageligt og meget pinligt - jeg snøvler osv og jeg kan ikke lade være. Så jeg drikker kun Reserva-vine af god kvalitet! Og så drikker jeg ikke kaffe, når jeg har drukket vin - men gerne grøn te - altså rigtig grøn te...ikke sådan noget billigt pickwick. Men ellers er jeg meget almindelig
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Hvis det bliver en ´´lige weekend´´, lægger jeg gerne hus til!!!!!! Og jeg kan uden at rykke rundt stampre 8 sovepladser op af jorden, med tilhørende dyne og pude........ Der er et islænder stutteri mindre end 10 km. herfra, hvor vi sikkert er velkomne til at leje heste at ride, og få en rund-visning....... Lad os gøre det. Jeg ææææælsker at nusse med hygge-mad, og vil endda gerne gi alt kød, og så ser vi videre..... Så indtil videre, jeg vil gerne lægge hus, og have til. Kan undersøge mulighederne for islænder-rundfart, DV- kig, og hvad vi ellers måtte ønske..... Manden min, synes det lyder godt, så kan han jo kome på mande-tur.... Eneste krav........ Ingen børn den weekend.. Kom så folkens, lad os få det op at stå........
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jaaah - Islænere!! :idea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Hold da op! det lyder da godt Dorte! Hvor I Sønderjylland - cirka bor du? Islænderstutteri rundvisning er fint - Hvadfor børn -......???!!!!!! Jeg er rigtig god til at drikke vin, mens I andre laver mad.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

lige et PS: min mand, kan nok sørge for at den lokale øl, kan flyde i stride strømme (han er bryggeri-arbejder) Og når min promille stiger, bliver jeg så KLOG, men min IQ falder..... Og så Skal jeg bare synge, og det er jeg ik ret go til........... Men hvis i tør, så giv lyd!
Lone

Post by Lone »

Så kan vi der ikke kan finde ud af at lave noget, liiiige snuppe et spil - eller hva´!! Trivial eller Upwords....eller poker måske? Men jeg blir muggen hvis jeg taber..... -
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Hov, LoneShannon, havde ik lige set at du ville se noget fremstillet.... Kan ret sikkert få en tur på bryggeri, hvor man ser hvordan de laver øl..... Hvis det er weekend, står det nok stille, men man kan alligevel se ALT, og man undgår lugte! (og den er squ streng) Kan muligvis også finde en rundvisning på en fabrik, der laver roepiller, men det tør jeg ikke love..... Hvad med en maskin-fabrik, hvor vi måske kan prøve nogen rigtig store gravkøer? (nærmeste nabo)... Eller en tur i et trykkeri? afledt af tråden om bøger? Jeg er åben, bare sig hvad i gerne vil, og jeg skal se hvad jeg kan finde........
Lone

Post by Lone »

Nårh, jeg mente nu heste - at jeg gerne ville se noget hesteagtigt - såsom islændere!!! Men prøve en gravko - ja det lyder sejt!!! Det kan da kun gå galt!
Post Reply