Strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Post by Jeanie »

Nu kan jeg sgu snart ikke overskue det her mere .... :shock: ... Er nogenlunde klar over hvor jeg skal køre hen ! Også hvornår jeg skal være der , udover tidspunktet, men det er da første weekend i NOV. ikke ?? Vi må have noget STRUKTUR !!!....jeg kan ikke hitte ud af resten... :shock: ..mad, snaps , øl , vin, chips, danse eller ej, lære dansk og medbringe spil ??????...... :shock: ...en eller anden gør noget , hvem gør noget ?????? vi må gøre noget :!: :!: :!: :!: ... Er der flere der vil deltage udover allerede nævnte ????? [b:b542d70004][size=18:b542d70004]ER DER FLERER DER VIL DELTAGE I STRIGLETRÆFFET FØRSTE WEEKEND I NOVEMBER ??????[/size:b542d70004] [size=18:b542d70004]SÅ ER DET NU !!! [/size:b542d70004][/b:b542d70004] :roll: ...........sidder...... :roll: ......lige....... :roll: ......og ......... :roll: ........venter......... :roll: ......på........ :roll: .........dem....... :roll: ......der....... :roll: .........ikke....... :roll: ......har .......... :roll: ......meldt....... :roll: ....sig....... :roll: ......til........ :roll: ......endnu....... :roll: men som måske gerne vil med.....sidste frist HVORNÅR !!!!!!???????
Jeanie

Post by Jeanie »

For satten' Ose jeg blev forskrækket......... :shock: :shock: :shock: :shock: ......... Jeg henstiller alle til IKKE at medbringe snaps, da dette kan blive til farer for vedkommende selv og i særdeleshed hvis det kommer i de forkerte hænder..... :shock: .....nemlig Ose's..... :shock: :shock:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Nej nej nej, Daisy - jeg skal bare holde mig til max. 4... Jeg elsker snaps!!! Skal jeg så bare sidde der med stor hundeøjne, mens i andre mæsker jer i kryddersnaps? Huuuuulkkkkk... Det er alkohol-racisme (uhhh jeg hader når racisme bliver overført til noget det ikke kan være) :mrgreen: Struktur skal der til!!! Kan vi evt. lave en tilmeldingstråd uden tant og fjas?
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Manden min, mener han kan få chefen sin til at donere et par kasser blandede smagsprøver, når der nu kommer folk fra hele landet, og endda udlandet......... Det er jo en lokal øl, som først de senere år er blevet udført fra sønderjylland.. Ihvertfald i større mængder. Jeg troede jo at en fuglsang, og en blackbird kunne fås hvorsom helst, men nej dooo!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Ah, det lyder godt Dorte. :D Jeg vil gerne smage nye øller. Efter at jeg ikke kan tåle vin mere, har jeg kastet mig på øl. Og til min glæde er der ved at udvikle sig en ´´ølkultur´´ i DK. Meget passende.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Lone... ja vi gør men der er udsolgt for i år. Julie
Post Reply