Nu går den ikke længere

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Post by Jeanie »

BRITTA.. :!: Dét der gider jeg slet ikke høre noget om....det er urimeligt og uretfærdigt, det kan du ikke være bekendt, jeg syntes at du er rigtig grim i din lille mund...nå........... [size=9:2ed848e16a]....Øhhhh...sagde du muffins....kager...........hvor bor du ??????[/size:2ed848e16a]... :P WAAAHHHHH..... :shock: ....NU har jeg kun en time til alt det jeg skal nå..........FAVELLER..........
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Man må da heller aldrig noget. :( Bor jo helt sikkert i den anden ende af landet, men kan da vedlægge en opskrift på de søde sager. :lol: 150 g margarine 200 g sukker 125 g mel ½ tsk bagepulver 3 hele æg 100 g knuste makroner 50 g hakkede nødder 100 g chokolade Margaringen smeltes. Æg, sukker og knuste makroner piskes sammen og margarinen hældes i. Mel og bagepulves blandes lidt og piskes i dejen. Nødder og chokolade blandes i og dejen hældes i små kageforme og bages 12 min. ved 200 grader Hilsen Britta, der lige skulle rode lidt mere i det. :)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Pris jer lykkelige!!! I kan DYRKE jeres afhængighed af Strigler :evil: Jeg er ved at redde mig et eller andet diskosprolapsagtigt i nakken, og jeg MÅ ikke være på puteren, siger lægen. :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: Og, hvad er sket? Nu har jeg igen lusket mig hen til puteren. Min hånd fik på en eller anden måde selv, tændt på kontakten, og curseren fandt strigler HEEEELT af sig selv. Jeg VED virkelig ikke hvordan det sker??? Måske skulle jeg anskaffe mig en pc-er som er stemmestyret. Kan man få sådan en??
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Man kan få stemmestyren pc'ere, men de er vist pænt pebrede. :shock: Få dig et trådløst tastatur og smæk benene op på bordet, så kan du skrive uden at bøje ret meget i nakken. :) Ej, det skrev jeg ikke. :roll: Hilsen Britta
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Hæ, det er lige det jeg gør. Jeg har en stol som kan vippe bagover, så jeg forsøger at ligge halvt ned, med tastaturet i skødet. Så kan nakken hvile på kanten af ryglænet. :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Hvor er du altså praktisk Britta :? Fik ellers lige det skønneste billed inde i mit hoved af Daisy der sidder foran puteren og siger strigler, nej nej nej nej....... strigler NEJ, jeg må ikke..... Med hånden for munden [size=9:a0601c78a5]strigler [/size:a0601c78a5] Nej nej nej..... ah jeg giver op, jeg kan ikke afvænnes STRIGLER !!! Camilla
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Min bedre halvdel har ellers truet med at tage et ´´closeupp´´ af min magelighed ved putteren. Har nemlig også en vippestol og benene godt plantet på computerbordet, da jeg ikke kan nå gulvet, hvis jeg samtidig skal have hænderne i den rigtige højde for ikke at hæve skuldrene. Det var så min undskyldning. :D Hvad med din? Hilsen Britta
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Jeg er bare små tosset :mrgreen: Den kan vist ikke forklares bedre... :lol: Camilla
God d
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg må have en puter som jeg bare behøver at hviske [size=9:c846299a23]Strigler[/size:c846299a23] til. Og så skal den have handicapstørrelse bogstaver, så jeg ikke behøver de her åndssvage flerstyrkebriller for at se alle jeres krasbørstige indlæg 8)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Post by Jeanie »

Gunilla :!: jeg var faktisk en overgang ret nervøs for, at du slet ikke kom her mere, da jeg syntes at der gik lidt længe mellem dine besøg. Men er da glad for at se, at dette ikke er tilfældet.. :) - Men der er vel ikke noget der er skidt for det ene, uden at det er godt for noget andet, det er jo en slags ´´afvænning´´ du er kommet på !!! Godt det ikke er mig der har ondt i armen.... :roll: ...men sæt nu jeg fik det.... :?: :roll: ...det ville da gå rent galt, er jo super afhængig.. :P
Post Reply