Nu går den ikke længere

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Nu går den ikke længere

Post by Jeanie »

Nu har jeg siddet ved telefonen..og Strigler siden kl tidligt, og er ikke kommet ret meget længere, end at jeg har fået et par aftaler istand med en Banedirektør, og en Marketings medarbejder, og endnu en banedirektør.. Så har jeg fået skrevet og svaret lidt herinde, givet hunden smertstillende, og lukket hestene ud, og tømt opvaskemaskinen...men jeg har ikke - redt seng - muget bokse - sat foder klar - kørt hø i stalden - været i bad - støvsuget i gangen - strøget sengetøj Og jeg skal køre hjemmefra om en time... :shock: ..har en aftale kl 14 og den vare resten af dagen...er først hjemme kl 23 iaften...så jeg skal nå det der skal nåes..det her går ikke længere...jeg er smuttet....god dag....vi ses.....ha det godt.......er der noget i vil vide før jeg smutter... jamen vi høres ved.....hej hej.......faveller....på gensyn.........Der er et eller andet der siger mig at jeg har [b:885a787199]lidt [/b:885a787199]svært ved at løserive mig............ :roll:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Du får lige et spart i rumpetten :-) Jeg sidder fastlåst i samme situation, så du må godt sparke igen :-) NU går jeg igang med hytten, men jeg går altså ikke på vaskeri, før det holder op med at regne :-)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Spart = spark, tjsk tjsk...
Jeanie

Post by Jeanie »

Jamen det er da skrækkeligt...... :x at jeg ligefrem skal hidse mig op til at få lavet noget.... Ose du får lige et spark tilbage.....og tak for hjælpen.....hjalp det.... :roll: :?:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Lidt, drikker resten af min kaffe og går igang NU, nej NU, nej NU :-)
Lone

Post by Lone »

nej, nu går det satme ikke længere!!! :evil: :evil: . Har siddet og halvt-arbejdet - halvt på strigler hele formiddagen - og jeg skal bare være færdig med denne opgave idag! Nu logger jeg af - vi ses!!! :P
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Har lige været ude og fået redet hesten og ordnet boksen og har nu tid til at sparke lidt til dem der har det nødvendigt. :) Kan sparke rigtigt hårdt. :roll: :? Den næste time er til ren afslapning og lave ingenting og alting, så kom bare an. :D 8) Hilsen Britta
Jeanie

Post by Jeanie »

hmmm heldige dig, at du har mere kaffe at slupre i ...jeg har lige drukket det sidste cappucino..koppen er tom..om..[size=9:074b3c7e80]om...om[/size:074b3c7e80].....meget tom...... :( ........MEN JEG HAR DA EN MASSE CIGARETTER.... :P
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Har skam også kage til. De lækreste muffins med chokolade, valnødder og makroner. Nogen der skal smage :D Hilsen Britta
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Dejligt, uhmmmm cigaretter. Som narkoman løber jeg (næsten) aldrig tør :lol: Men jeg går igang NU :mrgreen:
Post Reply