Nu går den ikke længere

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeanie: Pas på! Abstinenserne er grufulde :shock: Jeg vil GERNE være strigle-afhængig :!: Det er fedt :!: Hvorfor ikke uhæmmet labbe det i sig, man besdst kan lide :?: Husk min signatur: Vi dør en dag, så det er NU der skal vælges hvad man vil stoppe i resten af livet. Jeg vil have [size=18:71746a0823]Strigler[/size:71746a0823] i rå mængder :evil: [size=9:71746a0823]men jeg vil ikke have diskosprolaps i nakken [/size:71746a0823]
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Næh, det er sgu noget trist noget med den nakke. Er det bare sådan en varig tilstand - eller er der bedring forude? Hvad med at ændre skærmhøjden? Håber du finder en løsning på det - ellers er det da for surt. Og vi vil jo ikke undvære dig - man blir jo helt ked!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Nej, den tilstand bliver IKKE varig, hvis jeg har noget at skulle have sagt om det! :evil: Det går allerede fremad, jeg laver øvelser, og passer på ikke at provokere nakken alt for meget lige nu (snøft, for LIDT STRIGLER) Men jeg skal f*** nok få has på skidtet :evil: :evil: På onsdag skal jeg over til Sjælland og behandles af min superkiropraktor, han plejer at kunne lave mirakler. Så jeg afventer lige. Nye puterbriller er bestilt, og er nok klar når jeg kommer hjem fra ´´Djævleøen´´. Jeg har lidt gang i at få mig en fladskærm, som kan stå i en bedre afstand, og nyt bordarrangement er under opsejling. Og, så er jeg sgu blevet småforelsket, og det hjælper jo på ALT :D Nej, i slipper ikke for mig her på Strigler, jeg kan bare ikke skrive så meget lige nu. Men jeg læser med :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Nårh, småforelsket - ja det kan kurere mangen en elendighed. Mon også det hjælper på dårlig ryg?!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Småforelskelsen er rettet mod en læge. Meget praktisk lige nu. Der kan vel hentes assistance til div. skavanker, incl nakkeproblemer. :) Om forelskelse hjælper på rygproblemer? Hvis man ikke passer på, kan det vel næsten forværre dem :wink:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply