Fantastiske citater fra boldens verden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Fantastiske citater fra boldens verden

Post by Anja »

Jeg må dele disse fantastiske citater fra fodboldens verden med jer, et godt grin er et guldgrin :lol: ´´Vi tabte, fordi vi ikke vandt.´´ - Ronaldo ´´Når først man har en bullterrier, behøver man ikke andre hunde. Jeg har selv 6 bullterrier, 1 rottweiler og 1 bulldog.´´ - Julian Dicks ´´Jeg kunne ikke falde til i Italien, det var som at bo i et fremmed land.´´ - Ian Rush ´´Nogle gange er man nødt til at score mål i fodbold.´´ - Thierry Harry ´´Der findes ikke noget midt imellem. Enten er du god eller dårlig. Vi var midt imellem.´´ - Gary Lineker ´´Han står op kl. 6.00 hver morgen, uanset hvad klokken er.´´ -Lou Duva ´´Denne kamp får Evertonskibet tilbage på vejen.´´ -Alan Green ´´Der er ingen fodboldspillere, der kan kaldes et geni. Et geni er sådan en som Norman Einstein.´´ - Joe Theismann ´´Jeg vil gerne spille for en Italiensk klub. For eksempel Barcelona.´´ - Mark Draper ´´For to åar siden var jeg også i Nantes, og det er stadig det samme. Bortset fraat alt er anderledes.´´ - Kevin Keegan ´´Der er to måder at få bolden på. Den ene er fra din holdkammerat. Og det er den eneste måde.´´ - Terry Venebles ´´Mine forældre har været der for mig lige siden, at jeg var 7 år gammel.´´ - David Beckham ´´Jeg ville ikke have noget imod, at vi tabte alle kampene, så længe at vi vandt ligaen.´´ - Mark Viduka ´´ Jeg fik 14 gule kort denne sæson. 8 af dem er min egen skyld, men 7 af dem kan diskuteres.´´ - Poul Gascoigne ´´De skal ikke tro de er brasilianere bare fordi, at de er fra Brasilien.´´ - Poul Breitner ´´Det er svært at spille mod Tyskland. De har 11 landsholdsspillere på banen.´´ - Steve Lomas
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Det er mit klaer indtruk, at der ikke er sååååeh mange fodboldspillere, der stod med valget mellem at blive Sparke-Til-Bold-Mand eller raketforsker. Og disse udsagn bekræfter kun mine fordomme... :-)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

For dælen, jeg dør af grin :lol: Og så påstår flere af mine medstrigler hårdnakket, at der ikke findes dumme mennesker.... :lol: :lol: :lol: Jeg havde nu ikke troet, at fodboldspillere var SÅ dumme... :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Jamen, der findes ikke dumme mennesker, de er bare mindre intelligente
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Haaaaa, jeg DØR af grin :lol: :lol: :lol: De er sikker boldintelligente, hvilket jeg ihvertfald aldrig har været :)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Javist, Jytte - MEGET mindre intelligente :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply