Rent brokke-indlæg

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Rent brokke-indlæg

Post by Dorte Hansen »

Min mand er dååååm....... Ja altså bare sådan lidt..... Han forstår ikke nødvendigheden af at købe et nyt spil Trivial Pursuit! Min læge er åndsvag...... Altså bare sådan lidt......... Han påstår at man kan spise for meget frugt....... Min veninde er en ´´kælling´´..... Altså bare lidt........ Hun vil ikke forære mig sit yngste barn..... Min bank er helt umulig....... Altså lidt mere end lidt....... De kan ikke se at et lån til en mastiff, er nødvendigt....... Kender i de dage hvor ALT bare er åååååååååååndsvagt? Jeg gør! Men nå, vi har jo faktisk 6 udgaver af Trivial. Måske er 30 stk. frugt om dagen heller ikke nødvendigt. 5 børn er vel også nok. Meeeen, en Mastiff ville jeg nu gerne have!!!!!!! Måske skulle man bare ´´volde´´ sin opsparing?!?!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Dorthe, jeg kan sagtens følge dig :-) Jeg kan sagtens se nødvendigheden i at i skal have et nyt T.P. det bliver en tam omgang, hvis man kan genkende ½delen af svarene. Ergo er et nyt spil et must :-) En Mastiff kan man ikke leve uden, det nedsætter riscikoen for indbrud, men det forstår banken bare ikke. Ergo er banken dåm. Mennesker, veninder, kærester, ægtemænd, mig og dig er skisme lidt bløde i bolden fra tid til anden, men det skal der være plads til :-) Ergo er vi tænkende individder. Din læge har garanteret set sig sur på naboen, som er frugtavler :-) At din veninde ikke vil forære dig sit yngste barn, det er simpelthen for grove... Jeg sidder i samme dilemma, min veninde holder fast på sin yndige rødhårede ridepige, som var hun lavet af diamanter - jeg må ikke få hende, hvor besidderisk har man lov til at være, hun har tre andre. Børnedemokrati og medbestemmelse NU, ungen har sagt, at hun gerne vil bo hos mig!!! Så er det vist tid til en kop kaffe mere :-)
Post Reply