Gad vide hvornår katten ryger med i en 40 graders vask?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Gad vide hvornår katten ryger med i en 40 graders vask?

Post by Anja »

Nu skete det igen, vasketøjet bevægede sig, kat er temmelig fornærmet. Forbandet være at have en kulsort kat, når man ikke går i andet end sort tøj, det er ikke til at se forskel på en mohairtrøje og en orientalerkat. Dæleme godt at den har gule øjne og stemme der kan skære i glas, ellers kunne det meget vel gå grusomt galt en af dagene. Kryber en kat ved 40 grader? jeg kan se for mig hvordan man kommer en fuldvoksen kat ind i maskinen, for at hive en killing ud efter endt vask. Måske skulle jeg få briller eller begynde at gå i pastelfarver - det er jo så moderne :?
Lone

Post by Lone »

Bar den vasker den på uld og hænger den til dryptørring så går det vel nok! Virkelig smart - en ny slags Bonzai-kat - giv den en tur på kogevask - ud kommer den sødeste killing!!!
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

kender problemet, bare sort mis og vasketøj, og nogen gange så skal jeg lige tømme maskinen for terrorister før jeg kan få plads til tøjet.
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Uha Jytteh, terrorister I vaskemaskinen, det ville gøre mig rigtig nervøs :lol: Helt seriøst, så har jeg faktisk et traume omkring katte i vaskemaskinen, jeg tror jeg har læst en artikel om en killing der blev vasket ved 40 grader. Det har garanteret været i mine yngre år, hvor vi arvede familie journalen fra min farmor.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Gad vide om sådan en sort kat er farveægte eller om den smitter af på al LINGERIET, hvis den ryger med i vaskemaskinen? :roll: Ja, jeg har samme problem. Hvad ER det med katte og vaskemaskiner (samt tørretumblere) :?:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Jamen, det er da bare at prøve. :twisted: Da min kat Kille var killing for ikke så længe siden var hun ALTID i vaskemaskinen - senere flyttede hun over i tørretumbleren som er højere oppe. Det er endnu ikke lykkedes mig, at overse hende, så jeg har desværre ingen viden om kattes farveægthed - men sådan en langhåret fætter må da afsætte et par hår - så husk trevlefilteret bagefter!!! :twisted:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg tror man vasker en kat og får en killing, det er min klare overbevisning :-) Sort kat og rent sort tøj: [img:f245e6dd02]http://katte.dyregalleri.dk/uploads_large/34793.jpg[/img:f245e6dd02]
Post Reply