Det arbejdende folk!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Det arbejdende folk!

Post by Lone »

Der er sikkert andre end mig, der er tvunget til at bruge dagen på, at arbejde - og som hver halve time, liiiige trænger til lidt adspredelse, fra dette kedsommelige forehavende. Så tag en test!! Se om du er [shadow=red:ff5b9f9799]DYREVENLIG[/shadow:ff5b9f9799]!!! Jeg var ikke - sært nok, men det er nok den med edderkoppen og at æde aaalt med pels, 4 ben og 2 øjne........jeg er et sultent menneske!!! Prøv den lige: [url=http://www.ambassen.dk/blandet/quizdyr.php]Er du dyrevenlig![/url] der er andre sjove tests - men øøøh - nu må jeg lige arbejde en halv time mere.........
Lone

Post by Lone »

Nu kom jeg desværre lige til at kigge på én mere - så - hulk - nu skal jeg arbejde 60 minutter før næste pause!! Men øh - tjek den lige ud - og send mig en mail, når du har regnet den ud! :wink: Jeg ved selvfølgelig :roll: godt hvordan den hænger sammen - så hvis du skriver til mig kan jeg tjekke om du har forstået den rigtigt..... :P :shock: [url=http://www.ambassen.dk/blandet/kort.php]Korttrick!!![/url]
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg er dyrevenlig når det passer mig, men har en lyst til at hive benene af stankelben (om ikke andet, så i tankerne...) Ja ja, bare fordi jeg ikke ville tage en skadet solsort med hjem og pleje den og gladeligt spiser alt med fire ben, pels og to øjne. Det er bare SÅ uretfærdigt, især når jeg nu kunne svare ja til, at jeg taler med mine edderkopper.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Javel ja - jeg er da LIDT mere dyrevenlig end dig LoneSchannon :lol: Kan dog ikke forstå det med stankelbenene... jeg beskæftiger mig ALDRIG med stankelben - jeg lader hunden æde dem :mrgreen: Har dog i enkelte tilfælde hjulpet hunden lidt - enten ved at løfte den op til stankelbenet, eller ved at fange insektet til hunden - jeg tror det er et godt proteintilskud for vovsen - så kom ikke og sig jeg ikke er dyrevenlig :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ha !! her rækker mine blondine evner ikke længere..så jeg kan ikke sætte beviset ind, men resultatet af testen ER : ´´ [b:c6d3ad0ee5]Du er i sandhed en ÆGTE dyreven, og hvis du fik lus ville du ikke kunne nænne at slå dem ihjel. Dyrenes beskytteles burde gøre dig til æresmedlem med det samme´´[/b:c6d3ad0ee5] Jada !!! Det er rigtigt .... :wink:
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Korttrik..... nemt nok de skifer ALLE kortene ud så uanset hvilket man tænker på er det væk. og så regner de med man ikke kan huske andet end det ene kort og den med dyrevennen, da får jeg samme svar som HHansen
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Post Reply