Jeg har en affære -

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Jeg har en affære -

Post by Lone »

Ja - når humøret er dertil opsøger jeg min affære - i håb om et mirakel - og det sker..... Det er min hemmelighed, min daglige glæde når jeg tænker derpå. Ikke noget jeg indvier nogen i ( pånær lige 69 medlemmer af strigler), Min egen sjældne og dog værdifulde glæde. Jeg opsøger ham, når jeg har lyst - når mit behov for hans form for nærvær er stigende. Han svigter aldrig. Han er den samme altid. Jeg har elsket ham intenst i 28 år - uden et eneste svigt. Han har haft den samme plads i mit hjerte hele tiden, selvom der indimellem har været nogle år hvor jeg ikke har opsøgt ham - Men når jeg har lyst er han der altid - og altid lige givende og smuk i sin sjæl. Han er ikke så fysisk smuk - men hans stemme .... Hvem han er? Leonard Cohen - ligenu har vi et forhold i ´´Waiting for a Miracle´´ Åh - støn....
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Hei Lone,sådån har jeg det med ham også! :oops: Så nu ble jeg en smule sjalu,trodde det bare var mig. :evil: Jeg har endog hatt glæden af at overvære 2 konserter med ham.Det var en riktig stemningsfull og fin opplevelse.
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Lone

Post by Lone »

Nå, - har du det?! Men jeg er nu sikker på, at jeg forstår ham bedre.... Jeg tager ham med til strigletræf - så kan vi jo se.....
Lone

Post by Lone »

Hvem vil ikke falde for en fyr, der sir sådan til én: I loved you for a long, long time I know this love is real It don't matter how it all went wrong That don't change the way I feel And I can't believe that time's Gonna heal this wound I'm speaking of There ain't no cure, There ain't no cure, There ain't no cure for love I'm aching for you baby I can't pretend I'm not I need to see you naked In your body and your thought I've got you like a habit And I'll never get enough There ain't no cure, There ain't no cure, There ain't no cure for love [size=9:6cc4999c21]...suk[/size:6cc4999c21]
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Rødvin, Leonard Cohen, og så måtte DELE ham med andre? :evil: Bare vi ikke kommer opp at sloss! Uhada,tror jeg må medbringe nogle tudekiks...... :cry: HE,HE,HE, for jeg KOMMER! :twisted:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Lone

Post by Lone »

Ja, du gør da :P - fedt nok - jeg glæææder mig! Men vi kan vel dele - Leonard synes at være rigeligt til to? Jeg vil gerne dele i det mindste .......
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

:D JEPS,vi kan dele! Om du glæder dig,gjett hva jeg gjør! Nu er det meste af planleggingen klar,og det passet så fint at skolen holder fri 4/11 så det betyder at jeg også har fri,så jeg behøver ikke ta ud en fridag på mitt arbeide. :mrgreen: Så sålangt har alt gått supert! Nu tager jeg til stallen,min datter skal ha dressurundervisning.Tilbage på nett senere hen iaften.
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Post Reply