er i blevet revet med i sudoku-bølgen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

er i blevet revet med i sudoku-bølgen?

Post by Lone Beck »

Her sidder jeg og printer sudoku-opgaver ud til mand og børn - og jeg skal da ærligt indrømme, at jeg også selv skulle prøve her efter aftensmaden 8) Er I andre blevet forfaldne til den form for hjernegymnastik? Det ER da meget sjovt... :oops:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Hold da kæft, Lone - det er lykkedes dig at fortælle noget jeg ikke engang kan foregive, at jeg ved noget om? Almindeligvis plejer jeg at kunne snakke så meget så folk tror jeg ved noget om alt - men det der sudokai - ??? Og nu gider jeg ikke Google - så hvad snakker du om?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

hæhæ, der fik jeg dig nok, hva'? :lol: Sudoku er sådan nogle små tal-kryds-ting, hvor man skal udfylde blanke felter med tallene fra 1 til 9. Princippet er rørende enkelt...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Ja, det blev jeg da osse meget klogere af? og du skal forestille at formidle viden? prøv lige igen!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Altså - :roll: Der er 9 ´´bokse´´ med 9 felter i hver, dvs 81 felter i alt... I nogle af felterne er der fortrykt et tal - du skal udfylde de tomme felter. Det skal du gøre sådan at alle tal fra 1 til 9 er at finde i hver kolonne - både lodret og vandret. Desuden skal alle ni tal være i de ni bokse. Ok? :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Hva' snakker du om Lone Beck......????... :roll: SODUKU ?????????...aner ikke en daddel om hvad det er..og små krydser i 9 felter, eller felter i 9 krydser, eller var det 1 kryds i 9 felter..eller... Ja det ikk' fordi jeg tror jeg kommer til at kede mig såå meget, at jeg vælger at sætte tal i felter..og med hvilket formål.... :roll: Undskyld, men for mig lyder det næsten som når man beder en blondine om at sætte M&M's i alfabetisk orden..... :? Du er nød til at forklarer det der sodukumania lidt mere detaljeret...please... :roll:
Jeanie

Post by Jeanie »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Har lige set din forklaring....altså ´´filmen er knækket´´...for mig, jeg røg af i første sving.... :shock: Men jeg er jo også blondine......... :roll:
Lone

Post by Lone »

Jeanie - vær du bare rolig, jeg er rødhåret og jeg fatter heller ikke en meter
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Prøv nu at se her: [url=http://www.menneske.no/sudoku/random.html?diff=3]sudoku[/url]
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Jeg gjorde da et forsøg på at løse DEN LETTE.....Er bare ikke sikker på at det lige fanger min interesse, men nu søger jeg jo heller ikke lige optagelse i MENSA...!!.. :P
Post Reply