er i blevet revet med i sudoku-bølgen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

JEPP! :mrgreen: Jeg er nesten afhengig af min daglige dose soduko! :D Her i Norge har det blitt en ren landeplage.Det finnes ikke en eneste dagsavis med respekt for seg selv som ikke har Soduko med daglig :!: Soduko kan iøvrigt bruges som slankemiddel også,for tar man med soduko til frokost,når man ikke at spise så meget.... :lol:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Lone

Post by Lone »

Hm - man skal åbenbart LÆSE en eller anden vejledning og det har jeg aldrig gjort - så det kan jeg nok ikke lære.... Trist. Skal man bare fylde vilkårlige tal i? Hvad er pointen?
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Det ER ikke så svært... Min 9 årige løser dem med stor entusiasme :lol: Personligt gider jeg ikke. Hvis det havde været noget med figurer og dimser - så havde jeg nok gjort det.. men er lidt talforskrækket :? I hver af de SMÅ firkanter er der 9 felter - og de skal så udfyldes så man har brugt alle tal fra 1-9 I hver af rækkerne i den STORE firkant - både vandret og lodret skal tallene 1-9 også bruges. Så puslespillet er jo at få det til at gå op... og overskue at man ikke bruger et 4 tal 2 gange i samme række osv. kan bedre lide intetsigende spil som Tetris :lol: Og andre puslerier...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Æv, Lone Nu blev jeg lige fanget og har siddet og brugt en time på at løse jeg ved ikke hvor mange af dem. Det er jo lige så vanedannende som minestryger :shock: :lol: Camilla
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Haha, Camilla - de minder også mig om minestryger, men det turde jeg ikke skrive, når Lone læser med 8) I øvrigt har jeg ikke fået taget på dem endnu. Det tager mig hundrede år at løse en af de lette :oops: :evil: Men jeg giver mig ikke :twisted: Ffør eller (snarere) senere går der vel en prås op for mig :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Nå, det tager kun mig et par minutter med de lette :oops: Så nu er jeg gået igang med 4x4 med 16 tal. Det tager noget længere tid :lol: Camilla
God d
Post Reply