Kanin dilemma

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeps kaniner smager godt :P Men jeg bryder mig ikke om selv at slagte dem... slet ikke når det er børnenes.. Jeg kan sagtens stå fast ved at jeg ikke vil have den her - så kører faderen den ned i petworld på tirsdag... Synes bare det er synd for kaninen og ungen.. Øv... Jeg er blevet blød på mine gamle dage :evil: Vores sidste kanin blev 10 år gammel... Men hun flytter vel hjemmefra og tager den med inden..
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Men hvor gammel er din søn? For han skal ikke være ret gammel førend at han burde kunne forstå,at HAN ikke kan tåle kaninen, men det betyder ikke at hans søster ikke kan.... Nu hun har fået lov at hjemtage den, er det da meget synd at hun ikke kan få lov at beholde den. Lad den dog bo ude - og så er det hendes, som hun har, når hun er hos dig - men sønnen må lade den være. Hun skal jo ikke undgælde for hans allergi - og han er nødt til at affinde sig med, at sådan er det for ham. Grumt? næh - det vil han jo møde 117 millioner gange i sit liv - han skal bare finde sine kompensationer og det kan I hjælpe ham med.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Tror også det er det det ender med :lol: Min yngste er 9 - og han ved godt han ikke kan tåle kaniner. Hans bedste ven har også kaniner ude, og han holder sig bare fra dem. Har lige talt med ham om det, og han synes det er i orden, og siger at han bare lader den være. Mon ikke tøsen bliver glad når hun kommer hjem og får det at vide :lol: Så er det dilemma jo løst... Og jeg har fået et husdyr mere.. hmm :roll: Nå nej - datteren har :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ja, det er utvivlsomt det rareste løsning. :D Og jeg vil stadig gerne se billeder af dyret... 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply