Hadeord

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Nej, hvor morsomt :lol: :lol: :lol: Det skulle man næsten prøve...så ville læring nok hurtigt blive erstattet af fyring 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Hvis der er nogen der tænker på at *implementere en strategi*, vil jeg helst ikke vide noget om det... aaargh. Det værste er at jeg selv kan finde på at sige det for sjov, men det lyder jo for folk som om jeg virkeligt taler sådan :-( Jeg overvejer at implementere en strategi for afviklingen af mit vasketøj, siger jeg måske, og så hader jeg mig selv i ti minutter. Dorte, jeg synes bare du skal lære din hund at bide folk i bollerne på kommando... så kan I jo se hvem der får *det røde* næste gang idioten kommer forbi :-) Hvis der var nogen der knurrede af mine hunde... og så mens de lå ned... så tror jeg, vedkommende blev skudt eller i det mindste rullet i tjære og fjer. Min mand er jo både englænder og lidt af en proletar, så han kan en masse forfærdelige udtryk, som han ynder at bruge for at bringe mig komplet ud af fatning... et godt og gennemprøvet eksempel er når han finder en undskyldning for at benævne kønslæber og bruger ordet beef curtains... jeg bliver helt elektrisk og så griner han bare. Julie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det var dog et afskyeligt udtryk, julie :shock: Vil du være så elskværdig at pande din mand én fra mig, næste gang han benytter det? :D implementere en strategi for afvikling af vasketøjet, ja... det burde jeg sgu også :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Bøfgardiner... åh... det er aldrig før faldet mig ind at oversætte det. Nu må jeg søge om skilsmisse... bare for det. Og pande ham en fra Lone. Julie
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Post by Nina »

NÆSTE gang I ser på et mandligt kønsorgan ... Forestil Jer, at det har 6 ben - og det vil være det GRIMMESTE insekt på jorden!!!!!! (Og NU vil jeg slette billedet på min nethinde øjeblikkeligt igen!!!). Venlig hilsen Nina
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Fuj, da! :shock: Kom straks med det mentale viskelæder...hvis der er noget tilbage af det! :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Post by Nina »

Jeg var sq lige ved at bede moderationen om at slette mit utilbørlige indlæg ... :oops: Det ER en slem een, jeg lige fik ´´hopsa'et´´ ind her - og jeg beklager! Venlig hilsen Nina
Post Reply