En rigtig dårlig vittighed

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

En rigtig dårlig vittighed

Post by Lone »

denne vittigehd har jeg bare lagt ind for , at vise hvor kvindefjendsk verden er! le nu ikke!! [b:13f09d738d]Kan man tilfredsstille en kvinde ? [/b:13f09d738d] Et indkøbscenter hvor kvinder kunne vælge en ægtemand - blandt mange mænd var lige åbnet. Bygningen havde 5 etager, og mændenes positive egenskaber forøgedes, efterhånden som man gik op i huset. Den eneste regel var, at når en kvinde først åbnede døren på en etage, så SKULLE hun vælge en mand fra denne etage, og hvis hun var gået en etage op, så kunne hun ikke gå ned igen, undtagen for at forlade bygningen. En flok veninder tager til centret for at finde deres ægtemænd. På 1. sal står der et skilt på døren hvor der står: ´´Disse mænd har et job og elsker børn.´´ Kvinderne læser skiltet og siger: ´´Ja, det er jo ikke så dårligt, men hvad mon der findes højere oppe?´´ Så de går op. Skiltet på 2. etage siger: ´´Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn og ser ekstremt godt ud.´´ ´´Ikke dårligt,´´ siger kvinderne, ´´men hvad mon vi finder højere oppe?´´ Skiltet på 3. etage siger: ´´Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn, ser ekstremt godt ud og hjælper til i huset.´´ ´´Wow,´´ siger kvinderne, ´´Meget fristende, men der er mere højere oppe?´´ Og de går igen en etage op. Skiltet på 4. etage siger: ´´Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn, ser ekstremt godt ud, hjælper til i huset og har en stærk romantisk og sexet udstråling.´´ Det er næsten ikke til at klare, tænker kvinderne, ´´Men tænk. Hvad kunne der ikke vente os på øverste etage!´´ Så de går op på øverste etage, og skiltet siger: ´´Denne etage er her bare for at bevise at kvinder er umulige at gøre tilfredse. Tak for jeres besøg, ha' en god dag´´.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

men jeg kom til at grine....... Venlig hilsen Dorte
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det skal du da ikke være ked af, Dorte. Det gjorde jeg også :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Nu vi er ved de kvindefjendske: Japanske videnskabsmænd, har nu opfundet et kamera med SÅ hurtig lukke-mekanisme, at det rent faktisk kan tage billeder af kvinder med lukket mund!!!!!!
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Lige vand på min mands mølle..... :oops: Birgitte
Post Reply