UD med dyret!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Så kommer vi da bare an, Pelle og bonnie er lige lagt i seng MED dækken på de skulel jo nødigt fryse, Viddi og Zeus og Amadeus er kommet på stald for natten, det er jo temlig koldt udenfor... Smeden kommer i løbet af ugen for Pelle trænger til ander sko... og klippes skal de om ca 1 md. Nyt bid har jeg også lige købt !!
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg synes det er flot gjort, Louise :D Med lidt held er din hest allerede blevet ædt af en rigtig, ægte løve på helt naturlig vis. Det bliver da ikke smukkere :roll: Jeg er sikker på at din hest nu sidder oppe i hestehimlen og sender dig en kærlig tanke fordi du havde modet til at tage ansvar og gøre det ´´the right thing´´. :idea: Det er så rørende, at jeg helt får lyst til at berige dig med et link til regnbuebroen, men jeg har desværre fortrængt, hvor denne betagende historie findes. :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply