Gys - taljemål...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Gys - taljemål...

Post by Lone »

Har lige læst i min daglige net-avis, at måler man mere end 80 cm i taljen som europæisk kvinde, så er man bare for fed og i risiko for alskens væmmelige ting! Hvad jeg ikke fatter er hvordan de bare kan slynge det tal ud og hvorfor amreikanske kvinder gerne må være federe - der må da for det første være forskel afhængig af bygning og fo det andet er USA jo fuld af mennesker med samme genetiske afstamning som resten af verden? Faktisk hader jeg denslags unuancerede skræmmekampagner - sundhed og velvære sidder vel ikke alene i kropsfedtet. Jeg kan desværre ikke finde andet end en tommestok p.t. men jeg måler garanteret mere end de 80 - Næh, man skulle være en flagermus: [url=http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=397571]Flagermus´s xesliv - politiken[/url] (kan ikke lige finde siden igen)
Lone

Post by Lone »

Linket til siden [url=http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=397645]Mål om du er fed og ulækkker[/url] www.politiken.dk
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Hmmmm - ØV.... :( Nu har jeg så valget mellem at flytte til USA - så er jeg kun LIDT for fed, eller få en kønsskifteoperation - som mand ville jeg ikke være overvægtig :mrgreen: Jeg må straks imorgen fare op til min læge og fortælle at jeg skal undersøges for alle mulige væmmelige sygdomme. Derefter må jeg opsøge en plastickirurg og få en fedtsugning der hvor min talje burde være.. Så kan jeg aflyse alle de andre undersøgelser og fortsætte min skrækkelige livsstil, som utvivlsomt ender med at tage livet af mig :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

´´Jeg må straks imorgen fare op til min læge og fortælle at jeg skal undersøges for alle mulige væmmelige sygdomme. Derefter må jeg opsøge en plastickirurg og få en fedtsugning der hvor min talje burde være.. Så kan jeg aflyse alle de andre undersøgelser og fortsætte min skrækkelige livsstil, som utvivlsomt ender med at tage livet af mig ´´ Måske burde vi to samtidig bestille en GENTEST?? :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

[b:7b7e354863]72 cm[/b:7b7e354863]...do i need to say more ??????... :P Men jeg får jo heller aldrig noget at spise.. :roll:
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Hvad Talje.......hva er det for en........? Birgitte
PiaK

Post by PiaK »

Jeanie, velkommen i 72 cm. klubben :mrgreen: Selvom jeg HAR talje, har jeg også gigt?! Kan man så få pengene tilbage :?: Mvh Pia
Jeanie

Post by Jeanie »

Pia K..Har medlemmerne i den klub, et mål over bagdelen der langt overskrider gennemsnittet???...ellers vil jeg ikke være med.... :wink: Har du gigt ???.....og hvorfor vil du have pengene tilbage ..??? Og for hvad ??.... :roll: Ja man er vel nysgerrig....... :mrgreen:
PiaK

Post by PiaK »

Fordi jeg jo har et mål under de 80 cm. derfor burde jeg ifølge artiklen være *uden for fare* :shock: Derfor føler jeg mig snydt, når jeg nu TRODS mine 72 cm. Alligevel døjer med gigt i mine led :roll: Sådan er det... :( Mht. til *numsemål*, kunne det jo bare være et kriterie at man målte 72 et eller andet sted :idea: Så er resten ligemeget, den der taljeteori lyder alligevel mest som fup 8) -Pia, der blot mangler at finde ud af HVOR man klager?!
Post Reply