Efterårsferie

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Post by Lone »

Ih - jeg vil da gerne med - men synes omvendt også, at Lone har lidt ret i, at det er langt at køre for en dag i Sverige - det havde jeg ikke tænkt over. Og jeg havde forstået at det er 1000 km. hver vej. Jeg vil meget hellere arrangere en uge så - transportudgiften blir den samme, men det føles lissom lidt mere somom man får noget tid ud af det.......kunne det måske ikke være meget sjovere?! Og så kunne vi mødes et andet sted den week-end i November - måske vil flere med så - så vi kan få drukket det vin!!!! Vi mangler noget fest!!
Jeanie

Post by Jeanie »

Klart Lone har ret, og det er måske lidt meget at moblisere 2 biler og fire strigler for bare 1½ dag.. :roll: Men hvis vi skal mødes andensteds, hvor skulle det så evt. være :?:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Strigletræf med masser af rødvin og romtoddy til Jeanie :lol: Det lyder også tiltalende. Jeg har ikke ret meget plads, og der er sjældent præsentabelt (det KAN der dog blive) - men kunne det interessere folket lægger jeg gerne hus til et træf. Der kan også blive plads til et antal overnattende hvis det er.. og hvis de kan ligge tæt. Det er jo så ikke så SPÆNDENDE et sted at holde træf, i og med det ikke er nogen krikker at se og strigle på - hesten står jo ikke i haven :lol: Hvis nogen har et bedre og mere spændende sted, så skal jeg nok møde op og drikke noget rødvin - og ellers er i velkomne i min ringe bolig :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Men hvor bor du Helle? Måske kunne vi bese et eller andet -hesteagtigt i nærheden og så indtage dit hjem - vi drikker bare godt med vin, så er det sgu ligemeget hvordan der ser ud!!!!! Måske kunne du overtale din kusine til at deltage..hun har så mange lækre madopskrifter kan jeg huske fra HN?! Nu skal vi næsten lave et nyt indlæg?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Altså, Jeanie, jeg ligger flad af grin over din hjerteskærende fremtidsvision :lol: Det er lige før, jeg vil med alligevel... 8) Men jeg synes at 5 timers kørsel hver vej er smertegrænsen, når det kun drejer sig om en weekend, må jeg indrømme. :( I stedet kunne vi jo leje en spejderhytte et eller andet sted den weekend. Det kan gøres for under 2500 kr. ... :idea: Det kunne jo være på Fyn - det er nogenlunde ´´midt i´´...men vi skal da være nogle stykker, så det ikke bliver for dyrt.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Ja, det er osse en god ide, Lone! Hvordan kører I 1000 km. på 5 timer?! Det er da vist lige i underkanten.....
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Det er vel bare et spørgsmål om at køre hurtigt nok - det med de 1000 km på 5 timer :mrgreen: Tror nu nok Lone Beck mener at hun ikke GIIIIDER køre mere end 5 timer og derfor er Sverige lidt langt væk :lol: Jeg bor i Tranbjerg lidt syd for århus. Er sikker på atengstedt deltager hvis hun kan få fri fra arbejde og husbyggeri... måske vil hun også bage en kage :P
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

ØØØØV, jeg vil også med. Jeg drikker ikke vin, men kan da kaste et par øl i gabet. Jeg kan heller ikke lide at være fuld, men har intet imod at andre er det :lol: Men der er sgu lidt langt fra Bornholm til Århus (og Fyn) så jeg må nok blive hjemme. :cry:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

....men måske kan jeg senere arrangere en Bornholmertur for jer? Jeg har da æsler i kan klappe på, og ridning kan arrangeres. F.eks. på islændere. Det ville være SÅ fedt!!!! :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply