Efterårsferie

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Post by Jeanie »

Det er fint med mig 4-6/11.. :) Hvad med Lone Beck....???? Har de lukket hende ud fra Ålborg Zoo, eller beholdt de hende..??.. :wink:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Haha, hvor er du overdådigt morsom, Jeanie :twisted: Jeg skal prøve at undersøge, om jeg har fri den weekend, i morgen. Men var der ikke noget med at turen også inddrager fredag? Jeg må dog ærligt indrømme, at jeg IKKE er helt vildt opsat på at skulle ud og bruge en masse penge på diverse udstyr, for én hyggelig weekend i Sverige - ganske uagtet, at stedet ser helt vidunderligt ud - og selskabet ligeså! :D Og hvad med ridedyrene? Er det nordbagger og lignende småkravl? For jeg sætter IKKE mit tunge korpus op på ponyer/småheste! :oops:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Lone Beck ! Nu tager du en fri weekend, og tager med til Sverige...soveposen kan du låne af mig !!.. :wink: Smid alle dine ideer om overvægt væk, og lad de gode oplevelser komme til dig...ikke være så fordømmende.. 8) Fjordheste er stærke..og han har da en Friser hvis du ikke vil ride ´´ småkravl´´!! :wink: - OG!! selskabet er jo af det bedre, og det vil du slet ikke gå glip af...vel???... :x Du har bare at lette en vis del og tage med, ellers ...??..ellers...??..ellers....det skal jeg lige tænke over..hvad der ellers sker... :roll:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg er helt enig med Jeanie: Selskabet fåes bare ikke bedre til sådan en tur :lol: Måske vi kan få en af superstriglerne til at banne Lone Beck hvis hun ikke gider lege med os??? :mrgreen: Nåååå nej... det er hun jo selv :mrgreen: Hvad skal vi så true med... at vi ikke gider skrive indlæg mere??? Det rammer jo ligesom os selv for meget... Arhhh Lone... det er årets bedste tilbud på en oplevelsestur! Jeg har heller ikke råd til noget som helst, men vil ikke gå glip af det. Har indtil videre lånt mig til sovepose, skiundertøj og muligvis et par termoridebukser. Så nu mangler jeg bare en varm vind/vandtæt jakke. Den regner jeg også med at kunne låne et eller andet sted. :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

[quote:48e99b939f]Arhhh Lone... det er årets bedste tilbud på en oplevelsestur![/quote:48e99b939f] Det er nemlig det det er!!!! Du skal da med, Lone!!!! Og det med de små heste osv kan du da godt glemme - min lille ponyhest kan da sagtens bære mig og jeg er altså ikke nogen Jeanie!!!! Jeg har da heller ikke tænkt mig at investere i en masse udstyr - jeg har vel et par gamle termobukser jeg kan medbringe - så smart blir jeg ikke! Men hvad rider vi på? ER det nordbakker - alm. sadler?
Jeanie

Post by Jeanie »

Altså nu stiller i sgu store krav.... :shock: !!! :lol: Nej ok !! Det er ikke store heste Peter har,da han har heste udfra Cowboy devisen , at hesten skal være 30 cm lavere end dig selv, så det letter opsidning og afsidning...sådan noget i den retning, men det er en regel han lærte da han arbejdede på en Packstation i Californien i 8 år. Og Peter er ikke selv en af de mindste 180-85 høj og rundt de 100 kg.. :roll: , hvis han ikke har tabt sig siden jeg så ham sidst...men han er stadig lige høj... :roll: Jeg skal ikke tage modet fra jer , men de fleste af de gange jeg har redet Peters heste har det været uden sadel, og sommetider kun med en tovgrime...men lad os se, og tag udfordringen...det er fedt at lade sig overaske og prøve noget nyt !! Mht. til beklædning, så tager jeg , hvis det er hundekoldt min heldragt med..sådan en termofætter, der er dejlig varm, vind og vandtæt. Et par gode solide støvler og en varm hat, som jeg bestemt ikke er køn med på, men pyt med det, for når ørerklapperne er nede kan jeg alligevel ikke høre de dårlige kommentare...jeg skal med andre ord ikke være smart..jeg skal holde helt fri og slappe helt af...i GODT selskab.. :)
Lone

Post by Lone »

øeeeh - altså Jeanie - nu ramte du lige min grænse: jeg kan da godt ride med en snor om øret eller en rebgrime eller noget - men ride uden sadel på en fremmed hest i terræn - det er jeg ikke glad for........ faktisk er jeg slet ikke glad for at ríde uden sadel, medmindre vi snakker en skridttur på Schannon
Jeanie

Post by Jeanie »

Er sikker på, at i får sadler på !! Skulle jo helst ha' jer hele med hjem igen, og jeg vil selvfølgelig ikke udsætte jer for unødvendig fare...... så sadler til de damer... :wink: - Håber da i stadig har mod på turen... :( ..det var jo bare en lille oplysning om hvordan jeg har redet Peters heste, ikke hvordan i kommer til at ride.. :( ..jeg er altså helt ked af det nu...i kommer da med ..gør i ikk'??????... :cry: - Jeg kan da godt gå ved siden af og trække jer...altså hvis..????...Det ska' da ikke komme an på det.....
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Altså, nu må I sørme bære over med mig :oops: Jeg vovede mig op på ryggen af Skipper idag, og jeg var rystede nervøs for om jeg var for tung for ham. Han er frederiksborger og 168,5 cm. i stang, men han er kun 3 år...så det var bare lige op og af igen (inden han knækkede midt over). Den lille araber/holstenerhoppe på 157 cm kunne jeg ikke drømme om at sætte mig op på. Jeg VED godt hun ikke knækker på midten, men jeg TROR hun gør det :cry: Så kan I jo nok begribe at jeg slet ikke kan få mig til at sidde op på en lille fjordhest eller lignende? Jeg gør det altså ikke... Forresten glemte jeg at ringe og tjekke mine weekendvagter - jeg ventede på dyrlægen og han kom først kl. 15, så...undskyld :oops: Jeg skal nok huske det i morgen - nu ligger der en seddel her foran mig med STORE BOGSTAVER...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jamen JEG er ikke afskrækket endnu :wink: Det eneste jeg ikke vil - det er køre bil hvis det er glat :shock: Men ride fremmede ponyer - uden sadel.. Det tør jeg vist godt :lol: Også selvom der går måneder mellem jeg sidder på en hest :oops: Vil nu nok også gerne have sadel på hvis det er en længere tur - men mon ikke også vi får lov til det :) Håber du kan få fri Lone Beck :) Hvordan kommer vi egentlig derop? Altså er klar over det er i bil, men med færge fra jylland, eller bil over en masse broer?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply