Efterårsferie

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Post by Jeanie »

Halli hallo...tilbage fra Travbanen og 288,- fattigere..indrømmer jeg faldt af på v5 i første afd... :oops: ...Man kan sgu da heller aldrig regne med Biger jørgensen.. :evil: Nå, men jeg ringer til Peter imorgen, og beretter om vores forehavende, og vi finder et par datoer, som vi så må stemme om.. :wink: Hvormange bliver vi...4....6...8 ?????? :shock: - Hvid slave handler ???...Helle, hvorn kunne du så'en lige gennemskue mig !!???..Du er da heller ikke til at skjule noget for.. :wink: Ole tror garanteret at der er gået en maske i strikhuen på mig, når jeg fortæller ham at jeg har en netdating på Högfallet med 3-4 kvinder... :P
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

bliver det jo spændende at høre hvad Peter siger til idéen :lol: Og forresten - ikke et ondt ord om Birger Jørgensen - han har engang været min nabo :mrgreen: Min hund plejede at gø af ham, men det tog han meget pænt :lol: Jeg synes stadig det er årets bedste idé det her - og er iøvrigt ikke bange for at du vil sælge os... Kan selvfølgelig kun tale for mig selv men altså... du får nok ikke mange basseører ind for mig :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Hmmm..Helle !! Kan jeg bare få de 288,- for dig, som jeg mistede på banen grundet din X nabo , så skulle det være iorden... 8)
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Fåååk, jeg er lidt misundelig! Jeg komer ikke afsted til Paris.... ÆV. C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeanie - har du forelagt den glimrende idé for Peter??? :wink:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Hva´ Jeanie - har du? Lone - den anden - vil osse med!!!
Jeanie

Post by Jeanie »

Har skam ringet, men hans søde mor kunne fortælle, at han var på tre dages tur med et par folk!! Skal ringe igen søndag aften , så skulle der være en chance for at træffe ham...hvis han da ikke er blevet ædt af en ulv eller en bjørn... :roll: ...Det siges at sådanne lusker rundt oppe i den omkringliggende skov ved Högfallet... :roll: Jeg er skam stadig helt hooked på at vi [u:d32a3ccd67][b:d32a3ccd67]SKAL [/b:d32a3ccd67][/u:d32a3ccd67]afsted..ingen slinger...!! Går udfra, når dato er på plads, at vi taler detaljer.. :?: Jeanie- som er vild med at skulle til Högfallet med en flok strigler der er solgt i hvid slavehandel.... :P [size=9:d32a3ccd67]Der er foretaget rettelser i dette indlæg / svar, da forfatteren havde forlagt sine læsefærdigheder, og derfor havde svaret med noget frygteligt vrøvl, på et spørgsmål der slet ikke var blevet stillet...vi beklager- vi er Jeanie og jeg....[/size:d32a3ccd67]
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jamen så må vi jo pænt vente til søndag :) Jeg er stadig med - hvis Peter vil have os :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja Helle du må altså undskylde mit lidt totalt hen i vejret svar i første hug.... Jeg læste dit spørgsmål som : ´´ Har du FORLAGT..den glimrende ide..bla bla..´´ Det var jo FORELAGT.....sorry !!! Ja desværre må vi vente til Søndag, og selvfølgelig vil han have os derop !! Vi kommer jo som gode ambassadøre for det Danske rytterfolk, og kan i fremtiden gøre god reklame for hans forehavende...så han siger uden tvivl JA... :)
Post Reply