Efterårsferie

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Post by Lone »

Kanon!!! Det gør vi bare !!! Ja, ja - vildmarkstur - shelters - kanoooon!!! Men jeg advarer dig - jeg er både mærkelig og kedelig - mest det første! Men bare der er andre med så går det nok. Ellers må jeg vel stramme mig lidt an - Og det der med ham Peter - jeg skal da nok ´´ofre´´ mig til lidt knibning og kramning :oops: - bare han ikke er under 30?! - så må du selv klare det! Næh, nu skal det være - er du med Helle? Lone skal osse med!!!!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jamen jeg er HELT klart med! Synes det er den fedeste idé længe! Det må bare ikke være d 19/11, da min søster nok vil tage mig det ilde op hvis jeg vælger jer fremfor hendes kobberbryllup :roll: Ved ellers godt hvad JEG helst ville :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Supergodt! Det bliver sjov!t!!! Jeg kan heller ikke d. 19. - der kommer min svigerinde og bror hjem fra lang-borti-stan for at fejre hendes 50 års -dag - og jeg blir ikke populær hvis jeg melder fra!
Jeanie

Post by Jeanie »

Peter er ikke under 30... :wink: han er blevet voksen.. :wink: fylder 42 d 5 oktober.... :wink: Så der må knibes.... :P D. 19.11 er udelukket fra at blive medtaget i dato listen.... :wink:
Jeanie

Post by Jeanie »

Her er Peter og hans nye hest Cantos ss , som skal i pension hos mig.. [img:1fb70df8da]http://www.svanemosen.dk/03.11.01%20I.JPG[/img:1fb70df8da]
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

vildeste... har siddet og smilet for mig selv hele vejen hjem fra job :) Glæder mig allerede, nemlig. Men har nu moret mig over følgende tanke: JEG forbyder min søn at tage til Brønderslev og møde en pige han har 'mødt' på nettet :evil: Og derefter planlægger jeg gladeligt at tage til det nordlige Sverige med en flok mennesker jeg ikke kender :mrgreen: Hvordan ved vi at Jeanie ikke er hvid slavehandler, der bare lige skaffer sin ven Peter det næste hold pak-dyr??? :shock: (det siger jeg bare, de bliver skuffede over MIN evne til at bære noget som helst ret langt :mrgreen: ) Ih hvor jeg glæder mig :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Årh, vi sætter os bare på hende - det er jo hende med taljemålet 72 - hun kan ikke fylde meget i landskabet :P Jeg glæder mig osse - Hvornår skal det så være, Jeanie? Og er der en mere der skal med?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

En weekend i november kan måske godt lade sig gøre - men jeg er da ikke sikker på at jeg kan holde ud at være sammen med så KLÅGE mennesker en hel weekend :twisted: Men Lone kommer vi selvfølgelig ikke til at se meget til, hvis hun skal på ´´storvildtjagt´´... :shock: :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Jooooooo - du skal da med - så du konstant kan fortælle os den rette brug af ordene (som og hvilken tx), belære os om at delta er en del af flod, lulle os i søvn med små anekdoter fra de lokale menighesråd og denslags ophidsende faglige emner du lever med i din professionelle hverdag - og denslags vi ikke kan undvære. (og hvordan har hesten det?)
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Jeg tror bare at jeg stiller mig op i køen af de misundelig. Uha hvor ser det lækkert ud. Rigtig god tur til jer.
Post Reply