Test din IQ

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Test din IQ

Post by Lone »

Det er jo altid rart med at starte morgenen med at føle sig lidt klog - så kommer man lissom lettere igennem dagen. Så jeg prøvede denne ordforrådstest - velvidende at jeg ville klare den godt. Vissse af de andre gider jeg skam ikke bruge tid på...... Men lige denne test, som jo var nem - gav mig en IQ på mellem 13 0g 150 - men hvorfor fa´en kan jeg så ikke finde det sidste svar?! Spørgsmål nummer 5 kan bare ikke blive rigtigt! Hjælp! [url=http://hjem.get2net.dk/mick.langhoff/iqordfor.htm]Ordforrådstest[/url] Og hvor kan man dog gøre sig klog - de er da ikke noget værd disse test - men sjove alligevel.
Jeanie

Post by Jeanie »

Ditto her Lone ! IQ 130-150....men spørgsmål nr 5??? alle muligheder er afprøvet.... :roll: ...sært!!!???
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

:oops: Det samme som jer...........det der spørgsmål 5 :evil: Birgitte
Lone

Post by Lone »

Arh, så er det fordi vi er for kloge til testen!!!! fedt.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det var da en mærkelig test :evil: I første hug fik jeg kun 110-130 - men jeg kan da forsvare mine valg - jeg finder bare andre sammenhænge end ham, der har fundet på spørgsmålene. :roll: I anden omgang fik jeg 100 procent rigtige. Svaret på spørgsmål 5 er flod - de øvrige er alle dele af en flod/et vandløb.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Og det har nu taget dig hele formiddagen - klåge Lone!! :twisted: Nå, men så var der et svar - hurra!! Det er da dig der er mærkelig!! :evil:
Jeanie

Post by Jeanie »

:evil: altså bare fordi (man anser sig selv for ) er KLOGERE end flertallet her på Strigler, syntes jeg faktisk ikke LONE BECK, at det er særligt pænt gjort, at du sidder der og praler med det, og samtidig tilskamme gør OS øvrige, ellers det meste af tiden, [u:c8e911d1fa][b:c8e911d1fa]MEGET [/b:c8e911d1fa][/u:c8e911d1fa]kloge Strigler.... :evil: ...NÅ....fik du den...HVA' ??????? FLOD ??????? Det svarede jeg også.... :twisted: ...det er [b:c8e911d1fa][i:c8e911d1fa]DIN[/i:c8e911d1fa][/b:c8e911d1fa] pc der er i udu... :evil: NÅ!!!!!!!!!!...[size=9:c8e911d1fa]selvom om hårfarven måske betyder noget...så har det [b:c8e911d1fa]INTET [/b:c8e911d1fa]med mit svar i spørgsmål nr 5 at gøre....[b:c8e911d1fa]BASTA[/b:c8e911d1fa][/size:c8e911d1fa].... :(
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Skodtest!!! Fik 94% rigtige - men jeg svarede FLOD i nr 5 (og jeg lavede iøvrigt testen for flere timer siden - havde bare ikke tid til at skrive om det... Nemlig.. Kan sagtens selv regne det med floden ud :mrgreen: ) Men altså - man kan åbenbart ikke have 100%...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply