Hvis jeg boede alene døde jeg af sult!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

[quote:913e97d542=´´Ose´´]Jeg har en teori om at lysten til at lave mad ene mand bliver proportionelt ringere nu flere vintre man har levet :mrgreen: [/quote:913e97d542] I en alder af kun 26 år, ser min fremtid IKKE særlig lys ud. Jeg ender med at svinde ind til det rene ingenting :shock: Camilla
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Camilla Reilly. Det kan vel også gå den anden vej, hvis du ender op med en mand og 6 børn (muligvis en elsker til de kedelige dage). Bigami/mormonisme (eller hvad det hedder) er måske lige dig :mrgreen:
Jeanie

Post by Jeanie »

En elsker ???- Man kunne jo om ikke andet , så bruge ham til at koge nogle kartofler til... :roll: ..ja det er sgu da en ide der vil noget..... :wink: - har stadig imorgen til at finde en elsker..helst inden kl 18- 18.30...så jeg kan få noget mad.... :P
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Ose: Taget i betragtning af at jeg pt. er ved at blive skilt pga. min mands hang til bigami og at jeg efter ét meget dejligt barn overvejer hvornår jeg er gammel nok til at blive steriliseret, så tegner det ikke lyst :lol: Meeeeen... meget kan jo nå at ændret sig. Måske bliver jeg mesterkok i mit 3. årti :shock: :idea: Camilla
Jeanie

Post by Jeanie »

Camilla....hvis det er tilfældet, at du er i den situation, som du omtaler, og at du har de tanker du har om steralisation ( Staves?)...så kan jeg altså lige pludselig godt forstå at du har så LANG og TYND en hals....har vold stirret på dit billede...det ser helt Billedmanipulationsagtigt ud.... :D - det er altså venligt ment... :wink:
PiaK

Post by PiaK »

hihi Jeg har også studset over det billede af Camilla, men tror kraven på jakken snyder fordi den er så mørk. Der skal dog ikke være tvivl om at Camilla er meget smuk! (Og tjekket) :mrgreen:
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Jamen, det er da udelukkende fordi jeg er en giraf ligesom atengsted :lol: Ej, halsen er lidt lang men billed snyder også fordi det måtte ned i så lille en størrelse herinde og så fordi mit hår falder lidt mystisk og gemmer min skuldre. I kan da lige få lov at se resten :lol: De andre 2 er min søster og bror. Camilla
Post Reply