Så sidder man her igen..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Så sidder man her igen..

Post by Jeanie »

-ja her foran skærmen , med Strigler.dk og en svag fornemmelse af, at afhængigheden er ved at snige sig ind under huden... :roll: Havde ellers svoret at intet, siger og skriver intet, forum skulle få det greb i mig som HN havde det sidste efterår og vinter... :? Jeg var lykkeligt afvænnet fra HN, og det uden de store abstinenser, og har længe kun kigget med og ikke skrevet noget af særlig karakter, desuden har jeg passet min ´´stilling´´ på Travnyt som admin, også der har jeg kunnet holde mig til at skrive nyheder... :? MEN HER !!??....logger på i tide og utide..skal lige se om der sker noget , eller om der er kommet en god artikel..eller om i alle klarede gårsdagen,hvorvidt jeres heste er okay, og om hundene har overlevet at få billigt Aldi foder... :roll:, og skal lige smide en kommentar.. Jeg beklager mine damer og den enkelte herre..... HER ER for hyggeligt at komme, og jeg må tilstå at jeg snarest skal på afvænning..ellers går der kuk i mit vasketøjs system, og jeg kan ikke finde gode undskyldninger overfor familien...... :? Jeg vil idag forsøge at begrænse mine ´´ kigge ind´´ lyster, og se om jeg virkelig ER blevet afhængig.. - Tror ærlig talt ikke at jeg kan lade være.........er blevet Strigloholic..... :oops:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, Jeanie. Strigleafhængighed er godt :D Ligeså godt som at være afhængig af frugt og den slags (er der mon nogen, der er det? :? ) :idea: Og så kan du ellers hilse familien og sige, at vi ikke kan undvære dig herinde - og at vi andre får lov at være endnu længere på strigler.dk hver dag end dig! :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
PiaK

Post by PiaK »

Jeg har også taget mig selv i at sidde her mere og mere... Syntes det er skønt med et fora med fagligheden i top og så er her HYGGELIGT :!: Mvh Pia
Lone

Post by Lone »

Årh - I skal da bare lære kunsten at klare alt på engang - smide i vaskemaskine - kigeg på strigler - handle, mens man tænker over svaret i hundemadstråden - ride mens man tænker over svaret til Britta - skrive svarene ind imellem - arbejde mens man lige checker status - Men hvis nu det var sådan et halvslapt forum uden udbytte, hvor man bare sad og hang ud -- lissom dem der spiller minestryger hele tiden ( jeg skal nok lade være at nævne dit navn, Lo...?) så ville det nok ikke være så godt - men der er gode indlæg og svar herinde - man får et udbytte, det er godt. Jeg plejer at sige, at jeg er herinde istedet for alle de kaffepauser man holder på arbejdspladserne.......... Men ellers må vi alle tage en fridag - vi kan vel mødes til en eller anden hestebegivenhed :twisted: ....hehe!!!!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Jeg bryder sammen og tilstår: JEG ER DYBT AFHÆNGIG AF FRUGT! undskyld Lone, men jeg er kost-guruernes hade-offer nr 1, for jeg spiser enorme mængder frugt, og er faktisk lettere underhøj.......(det lyder pænere end overvægtig) Jeg tror også jeg er ved at blive afhængig af dette site, men det er nu ok med mig...... Herinde er debatterne mere velformulerede, og uden mudder, og det tiltaler mig. Tidligere var jeg dybt afhængig af min daglige dosis HN, men med hjælp af denne side, er jeg blevet trappet ned. Lidt ligesom med metadon, du kommer af med dine abstinenser efter narko, men bliver afhængig af metadonen, som jo dog er bedre........
Jeanie

Post by Jeanie »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Her kl 13 er det ikke en skid bedre..... :evil: ...Jeg skal ud og tømme vaske maskinen...ellers går det [i:6bf443bc09]helt [/i:6bf443bc09]galt !!!!! - Og jeg får ikke Ole til at hoppe på at det er STRIGLER*NES skyld, at han ikke har flere rene underrør, når han kommer hjem imorgen..... :roll:
Post Reply