H-C Andersen - Aspergers syndrom?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Jamen HCA har man da altid forsket i - det er ikke opstået på grund af ´´året´´. Jeg synes ofte det går for vidt - men det jeg hæfter mig ved her, er ikke om HC fejlede det ene eller det andet - men danske forskerers uvilje til at lade noget tilsmudse helten. Den store poet......
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Nej, det er muligt.(at det ikke er noget nyt, altså) :wink: Jeg har jo aldrig været overvældende ´´fan´´ af Vor Nationale Poet (og kan heller ikke ret godt lide ham som KAGE! :mrgreen: ) så tidligere resultater af den løbende dissektion har sikkert bare forbigået min opmærksomhed - med større eller mindre hjælp fra min fortrængningsevne. :wink: Men dette jubileumsår har væltet SÅ enorme mængder af H.C.Andersen materiale på bordet, at selv min ellers ret veludviklede fortrængningsevne har haft punktvise udfald, hvorfor jeg i dén grad glæder mig til året er omme, og der kan komme ´´nyt kød´´ på diverse eksperters borde. :roll:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply