Ohh..hvad man kan finde i skoven..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Ohh..hvad man kan finde i skoven..

Post by Jeanie »

Min søster og hendes veninde Lotte, kom lige et smut igår eftermiddags og vi gik på svampejagt !!! Lotte er meget frem udi svampe, og ved lige præcis hvad kan bruges og hvad ikke.... Jeg fangede hende dog i et eftertænksomt øjeblik, da hun fandt et pragt eksemplar af en Præste*BIB*...og jeg har forsøgt at sætte lidt ord på disse tanker....for udrykket i ansigtet på hende...da jeg anråbte hende for at se dette ´´vidunder´´...ville jeg godt have haft foreviget...men det snapshot jeg fik taget...he he...siger da også lidt om at hun har andre passioner..... :wink: :P :lol: [img:7cbe841bb0]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/07705734.jpg[/img:7cbe841bb0] Jeanie - Som [b:7cbe841bb0]KUN[/b:7cbe841bb0] plukker Karl Johanner.... :wink:
Lone

Post by Lone »

Det var sgu en spændende svamp.... :P Tør man spørge hvor de findes? :oops: men de kan da ikke ædes - kan de ? Tænk, dem har jeg da set i millioner af - aldrig før har jeg tænkt på ligheden med - rundetårn. :twisted:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det er da en stinksvamp :D Jeg gloede godt nok også, første gang jeg stødte på sådan én :shock: Selv om jeg naturligvis lod som om jeg slet ikke havde bemærket den :oops: Nu betragter jeg alle svampe som uspiselige, men så vidt jeg husker, vil ikke engang de mest entusiastiske svampeelskere putte en stinksvamp i munden :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja vi spiser altså heller ikke denne ´´stink svamp´´ , men dette her er da unægteligt et eksemplar der lever helt op til øgenavnet : Præste p..* :oops:
Post Reply