Hun skal vist ikke have Madigan

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Hun skal vist ikke have Madigan

Post by Lone Beck »

Jeg har igennem en måneds tid efterhånden været i kontakt med en ung dame, der er interesseret i en byttehandel med Mors Egen Madigan og hendes oldenborger-hingsteplag. Hun har været her og ride Madigan et par gange og det er gået rigtig fint. Sidst aftalte vi at jeg skulle komme og se på hendes hingsteplag i sidste uge. Hun ringede imidlertid og aflyste fordi hun var blevet syg, og det er jo fair nok. Men nu ser jeg inde på HN at der er en pige, der skal ud at se på plagen. Det er da vist ikke udtryk for at plagens ejer er oprigtigt interesseret i Madigan, er det? :roll: Hvem ved: Måske er hun af ukendte årsager så desperat efter at komme af med hingsteplagen, at hun er parat til hvad som helst... :roll: I hvert fald kan jeg vist godt tillade mig at sige, at jeg har fortrudt nu, kan jeg ikke? :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jo. Dét kan du. 8) Se det i øjnene: Du hænger på Madigan - og hun på dig - til evig tid. :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Jo, du kan. Der er noget skummelt ved hele den byttehandel. Hvorfor bytte en ung, duelig velfungerende hingsteplag med en ældre hoppe, der kun egner sig til skovtur? Tænk hvor ked af det du vil blive, når hun blir solgt igen om 6 måneder?! Behold dog den hest - det vil du jo alligevel osse helst!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Der er skam flere, der har været interesseret i at bytte unge, velfungerende hingsteplage til Madigan :D Jeg kunne f.eks. have fået ´´et dressuremne, dv uden papirer, en rigtig gangmaskine´´. :shock: Det lød jo lovende, ikke? Jeg var ved at omkomme af grin, da jeg så billederne. Jeg måtte beherske mig for ikke at lægge billederne herind, så I kunne grine af dem sammen med mig :lol: Men - ja. Jeg må vist erkende, at mig og Madigan hænger på hinanden :D Det føles også så åndssvagt at stå ude ved leddet og skråle ´´MADIGAAAAAAAN´´, når hestene skal ind, hvis Madigan slet ikke er der 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Altså - altså - altså Hvordan kan man dog være så ´´dåååm´´. Tror hun ikke at du kan læse, endsige tænke selvstændigt. Vil man gøre et forsøg på at snyde andre, er det da ukristeligt dumt, at skrive om det på et debatforum. Du hænger på Madigan - indse det dog :P
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Vi HAR jo også slået fast at Madigan er striglernes maskot. Man kan IKKE sælge vores maskot. Camilla
God d
Post Reply