Nu skal jeg....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Nu skal jeg....

Post by Lone »

Ud at ride - I dette vidunderlige efterårsvejr skal jeg tæske hesten rundt på banen, få den til at slave for mig med mine lange sporer og blankpudsede læderstøvler og spidsbukser! Nu skal der satme ske noget her på dressurfronten - og det skal være nu, al den slappe blødsødenhed og skvattede skovture er bare helt forbi. dressur hver dag i lang tid så vi kan få strammet bugmusklerne og få nogle bøffer! Alt til tonerne af tysk militærmusik. :twisted: :twisted: :!: :!: Og hvad med jer - I - I bløddyr: HAR I REDET IDAG ELLER PÅTÆNKER I AT GØRE DET?!!!! Og hvorfor ikke?!!!! :roll: Dette er et hestedebatforum - der skal rides...!!! :twisted: Støn - det kræver noget at hidse sig selv op - selvmotivering hedder det vel - jeg har - igen - glemt at købe cigaretter - kan jeg ride uden at få en smøg bagefter?! :evil: Jeg ryger nemlig efter ridning....... :oops:
Jeanie

Post by Jeanie »

Altså jeg sys' faktisk at det er lidt riskabelt, at du ikke har flere smøger, så dem ville jeg nok lige se at få hentet !!!! Og så lige til dit musikvalg, så mener jeg at en Reilænder polka eller Champange galoppen er væsentlig bedre, men det er så bare lige min mening, og jeg skal da selvfølgelig ikke bestemme.... og mht. til dine spore så ville et par med hjul være at foretrække, for så kommer der ligesom bedre mærker efter dem, og man kan rigtig se at du bare er gået til den.... :wink:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Hvorfor ikke bare ride hen og købe smøger, stille og roligt. En enkelt galop på en mark på vejen hjem, må da være motion nok. :) Du kan da altid starte militærmusikken en anden dag. :wink: Jeg rider ikke mine dyr, det er syndT. Heste er IKKE skabt til at bære en rytter, og æslerne gider ikke. De bliver bare sure og kede af det. Så jeg må hellere lade være. :roll:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Jamen, det er jo sådan det altid ender - man kunne jo bare ride sig en lille tur! Næ, nej - nu har vi arbejdet og været rigtig gode idag - det vil vi osse imorgen - så kan vi ride en tur på søndag!! Schannon og jeg har brug for dressur, ellers blir vi fede og slatne!! Jeg fandt jo heldigvs en af mine utallige forsvundne pakker i lommen på min oilsskinsjakke - så ingen problemer dér!! Næ, du har ret - det er sgu dyrplageri - jeg får det osse så dårligt, hvergang jeg sætter mig op på hende at mine hænder skælver - men så tar jeg en smøg - det beroliger nerverne en anelse...... :mrgreen: - og så beder jeg hende om tilgivelse bagefter - hjælper det ikke lidt?
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Nåe, det er nok derfor jeg er holdt op med at ride, jeg er nemlig også holdt op med at ryge. Jeg ville ende med ticks, og nerver, hvis jeg pinte mine dyr med at sætte mig op på dem. :idea: Måske synes Shannon at en undskyldning gør pinslerne lettere at bære, jeg skal spørge hende ved lejlighed :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Louise, kan du ikke få en eller anden til at tage et billede, når du løbetræner, og lægge ind til os? Det ville være SÅ hyggeligt at se på dine anstrengelser :P
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Louise, gør det der med medaljerne! Jeg er sikker på at der vil trænge atletiske energier fra medaljerne, ned i lårbasserne. Måske behøver du så ikke at løbe :idea:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Genial idé, Louise! :idea: Sig til om det virker efter hensigten, ikke? :wink: (overvejer, om jeg igen kunne blive ´´svømmestjerne´´, hvis jeg fandt mine gamle svømme-mærker frem og benyttede dem på tilsvarende måde?? Sikke nogen MUSKLER - og sikken KONDI - jeg så ville få igen!? Og denne gang måske uden klor-hår?? :mrgreen: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply