Den teknisk ubegavede har brug for hjælp

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Den teknisk ubegavede har brug for hjælp

Post by Jeanie »

Nu spørger jeg igen Jeg har nu et billede af mig selv, og det har jeg nu forsøgt at ligge ind tre milliarder gange, og tilsidst blev det så lille bitte at det forsvandt.... :shock: Men det findes dog stadig i mine dokumenter...men jeg kan tilsyneladende ikke få det bette nok til at kunne komme ind under min profil.. Kan en eller anden hjælpe...det er det her !!!! [img:cb5113ae43]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/d4970a4b.jpg[/img:cb5113ae43] Ja køn er jeg ikke men, så kan i da se hvem der gemmer sig bag Navnet
Lone

Post by Lone »

jeg lavede det lige - men der er noget mørkt. Altså: åbn i billedbehandlingprogram - ændre billedstørrelse til fx 55 dpi - størrelse 60x80 , gem som jpeg. Gå til profil - vælg avatar - gennemse for at finde fil på egen pc - submit. Hvis du vil have det lysere: ændre lys og kontrast. Tænk, jeg troede at du var mørkhåret!
Jeanie

Post by Jeanie »

Mange tak Lone !!..Du er da bare en engel... :D Hvorfor troede du at jeg skulle være mørkhåret ?????? Næ !jeg er såmænd en dum blondine !!.... :wink:
Lone

Post by Lone »

Du lyder så mørkhåret - på skrift!
Jeanie

Post by Jeanie »

Nå okay !! Jeg tænker også mere som en mørkhåret...tror jeg , hvis altså der er noget om alt det der blondine snak.. :wink:
Post Reply