Problemer bliver løst!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Problemer bliver løst!!

Post by Godzilla »

Mit hus er blevet solgt i dag. Det tog 2 dage! Jeg skal flytte d. 15/1 06. :D

Og endnu bedre, jeg har fundet pasning til Daisy, Nikos og Zorba. Fruen bliver solgt som avlshoppe til April. Daisy og Nikos beholder jeg. =D> =D> =D> =D>

Det er sværere med Pytte og Fenne. De er jo ikke verdens nemmeste æsler at have, så jeg er nok nødt til at aflive dem. Min "æsel"-veninde i det nordjyske, spår dem en pauver fremtid, pga. deres noget uheldige temperament, hvis jeg sælger dem. Det er jeg meget ked af. Jeg vil nu gøre en indsats mere for at finde en løsning. :cry:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Hvor er det super godt, Gunilla - det er jeg glad for at høre.
Og dejligt at du beholder Daisy og Nikos -
Flytter du så til Lolland nu?

Synes måske også du burde aflive de to svære - æsler kan så let få en elendig tilværelse, hvis ikke de lige er så tilgængelige.
Ellers skal du finde nogen med meget plads og store hjerter!

Tillykke med hussalget!!
Jeanie

Post by Jeanie »

Til Lykke med hussalget Gunilla..!! Og alt det andet der er lykkedes dig.

Hvornår skal du flytte ?? Havde ellers lagt en skummel plan, om at aflægge dig et besøg .. :wink: ..Har nemlig lokket Manden min, en tur med til Bornholm..


Har ikke været der over andet end en gang, og det med skolen...Ole har derimod været soldat på Bornholm, og vil derfor meget gerne med, for at gense øen.

Og det kunne da være såå hyggeligt at slå et smut forbi Gunilla og alle æslerne..hvis man da må ???...ved dog ikke helt hvornår vi tager derover.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeanie, jeg flytter d. 15/1. Hvis du når at komme inden, er i MEGET VELKOMNE her. Det ville være fedt med et besøg, inden det hele går i opløsning.

Lone, jeg kommer ikke til at bo på Lolland lige nu. En overgang vil jeg lige runde Farum Værløse hvor jeg hører "hjemme". Men jeg bliver som regel ikke hængende der, og så kan Lolland sagtens blive aktuel.

Alt lykkes bare for mig lige nu. Det tjør! (kører på bornholmsk). =D>

Nu skal jeg bare af med alle mine ting, så jeg kan få min tingfri periode! Åh hvor bliver det fedt. :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Tillykke med det... hussalg på 2 dage =D> det er fantastisk..

og æsel sagaen er næsten løst :D

Det bliver nok dejligt at komme lidt væk fra øen... især når andet trækker :wink: ... og man kan altså godt få økuller derovre og det er med at komme væk i tide :wink: det tog os 11 år..

En tingfri periode.... har du så bare det du står og går i ??
Hilsen Heidi
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Tingfri er næsten kun det jeg står og går i. Jeg samler de ting som har speciel værdi for mig: Billeder som folk jeg kender har malet/tegnet/trykt, et par arvestykker, et håndknyttet gulvtæppe som min ex har designet, ting som folk har købt specielt til mig og som jeg kan lide, nogle bøger, Pc-en Rosso, noget tegnegrej, lidt ride/køreudstyr, min DOBBELT-ANDEDUNS-DYNE som jeg har købt til mig selv (næsten det vigtigeste) og min lækre cykel. Kort sagt: Ting der betyder noget. Alt andet er yt. Og BILEN selvfølgelig! Jeg skal jo transporteres.

For mig er det den ultimative frihed! Jeg har gjort det før, og jeg er vild med de perioder. Denne gang har jeg heller ikke noget job, så friheden er ekstra stor. Den eneste begrænsning denne gang er at jeg har meget få penge til rådighed, men jeg er ret god til at være ludfattig. Museer har f.eks en gratisdag. Biografer har filmklubber. Det er gratis, og sjovt, at leget turist i sit eget land. Så tager jeg billeder af flotte huse, eller tager steder hen hvor jeg aldrig har været før. Det er en lille hobby jeg har dyrket før. På Sjælland kan jeg begynde at dyrke mine venner fra før-Bornholm-perioden, det glæder både de og jeg os til.

Nå: Jeg skal ind til Rønne og skrive under på salgspapirerne. :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Post by Jeanie »

Gunilla..vi kan desværre ikke få det til at passe, så vi kan komme over inden d. 15. 1 :( ..det kunne ellers have været så hyggeligt, at hilse på dig og æslerne.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Øv Jeanie. Nu når jeg slet ikke at få besøg her på Bornholm,

Hvis jeg på et tidspunkt får mig et sted hvor jeg kan have skattebasserne hjemme, laver jeg et strigletræf.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply