Så ble jeg nervøs. (laaangt)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Hvordan går det med hustankerne, Elsoma?
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Selger prøvde at presse meg til et høyere bud,men jeg takket nei. De har svært ved at selge,huset har været tilsalg lenge. Prisen selger forlanger er satt så høyt at ingen engang gidder at komme på visninger,så jeg lar det hele bero inntil videre. Jeg har da tak over hodet,og sålenge vi har klaret oss i over 8 år slik vi bor,kan jeg da vente til selger MÅ selge,eller det dukker opp et andet hus her ude! :P Jeg endte opp med et bud på 1850000,- og det er lånetaksten på huset. og mer er det ikke verdt. Så vi får se hva der dukker opp! Men det er jo en ganske god følelse at ha mange hundre tusen stående på banken og samtidig være gjeldfri! :mrgreen: Så må man da være fornuftig og IKKE købe den flotte sadlen og alle krikker man falder for :twisted: ! Nå,jeg skal nok passe godt på dem,for det er jo et godt sted å bo vi drømmer om. Og jeg har da ikke gitt opp at få købe det huset vi har sett på.
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Lone

Post by Lone »

Det var da en sær sælger - når nu de har haft huset til salg længe! Men du gør klogt i bare at vente - får de det ikke solgt har du et meget bedre forhandlings grundlag - og ellers er der vel andre huse.
Post Reply