Hvis jeg boede alene døde jeg af sult!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Hvis jeg boede alene døde jeg af sult!!!

Post by Jeanie »

Jeps ! Dette har jeg lige måttet konstatere, hvis jeg boede alene døde jeg af sult !! 8) Og det ER ikke fordi jeg ikke kan begå mig i et køkken, og mangler viden omkring kogekunsten, er faktisk ret ferm udi det Arabiske- og Mexicanske, og elsker at lave mad og bage..... :) ...MEN..bare ikke til mig selv, og jeg har her kl 21.12 stadig ikke indtaget min aftensmad....fordi jeg er alene hjemme, og jeg Giiiiiider ikke, ooooorker ikke, Saaanser ikke at lave mig et måltid mad. :? Og sådan er det hver gang jeg er alene hjemme... :roll: Faktisk har jeg vildt lyst til at lave både det ene og andet, og har allerede fundet opskrifter på de første 10 retter jeg skal have kokkereret, og dernæst 50 desserter jeg skal nyde efterfølgende.....men jeg GIIIIIIer ikke stå og lave mad til MIG SELV... :x Og jeg vil heller ikke sidde og spise selv....kan lige se det ( og høre det).... ´´ har du haft en travl dag Jeanie? ´´ - ´´ Ja det kan man godt sige! Hvad med dig Jeanie ? ´´ - ´´ Jo jo´´...osv osv....og så kan jeg sidde der og konversere med mig selv !!.. :? Næhhhh...hellere æde vindfrikadeller og bortfløjet fasan, dø af sult og hungre til i overmorgen ( hvor jeg ikke længere er allene hjemme)... :? Har i det ligesom mig eller er jeg i dette tilfælde et enestående eksempel ????.... :roll: Altså at i ikke lige orker det der med at lave mad til jer selv.. alene??!! Ps ; hvor'n staver man egenligt til boede , bode ...alene.... :oops: ..det er sgu da flovt....!!!!!
Jeanie

Post by Jeanie »

Hmmmm...tja de største fejl sker på tom mave.... :shock: BOEDE ALENE...hvorfor er det lige at det der ekstra L sniger sig ind i ALENE... :roll: Ps: Nu er alle ekstra L' erne fjernet...så det..
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

He,he Jeanie,kjenner det altfor godt! :D Og det er nu værre her hos mig,for vi er to som sulter! :( Min datter er riktig svær at få til at spise og jeg er altså lei af at lage mad som ikke blir spist enten det er for at hun ikke kan li` det,eller så er hun ikke sulten. :evil: Så jeg er lykkelig hver gang jeg finder noen at invitere på aftensmad,for så kan jeg godt! :P For jeg er riktig lei af ´´børnemad´´ og jeg gidder ikke,orker ikke lave aftensmad for kun meg selv! Sukk! Og jeg som er glad i mad og ganske flink til at lave mad også. :cry: PS, min datter er født sær og kresen.Jeg ammet i 12mnd,hun nektet at spise noget som helst.Nektet også at drikke af flaske,hvilket var helt katastrofe,for jeg hadde for lite melk. Dvs. amming nesten hver time på slutten. Så ble min datter sendt i dagpleie,teorien var at hun skulle nok spise bare hun ble sulten nok og melkebaren var ude av syne. :idea: Vel,mitt allerede undervektige barn tapte seg over en halv kilo,mens jeg satt hjemme med melkespreng. :cry: Tilsutt fikk de i henne litt mad og siden har hun spist LITT,og er altså selektiv når det gjelder HVA hun putter ind. :| Er SUUUULTEN ! Og slik blir jeg da :evil:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

jeg BOR alene... Noget af ugen :lol: Når børnene er her, laver jeg mad - og når kæresten er her laver jeg mad :D Men sådan noget som 2 aftener om ugen er jeg alene - nogen gange mere.. Og så laver jeg IKKE mad - ihvertfald sjældent rigtig mad. Langt de fleste gange spiser jeg spaghetti med tomatsovs og ost. Det SKAL jeg helst have én gang om ugen - mindst. :) Så er der aftener hvor jeg ikke få noget - og aftener hvor det er færdigretter af en eller anden art. Eller junkfood.... Det er faktisk værre med de dage hvor jeg arbejder hjemmefra. Der får jeg som regel ikke mad før ved 14-15 tiden - og da som regel bare en bolle. Hvis sådan en dag så falder sammen med en aften hvor jeg også er alene - ja så bliver aftensmaden måske også en bolle eller ikke eksisterende :lol: Hmmm - måske jeg ville tabe mig og få en talje igen hvis jeg var mere alene???
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Da jeg boede alene med min datter, lavede jeg mad hver aften, for der var jo ligesom en at lave den til..men nu er hun voksen, og ikke meget hjemme...og Ole, jamen han suser landet rundt, og er heller ikke meget hjemme......og ved i hvad han laver lige nu... :( .....sidder og mæsker sig på en eller anden fancy restaurant....ude i verden ..... :( - Og jeg har kun fået det halve af Nonaes godnat gulerod...... :cry: Kunne selvfølge tage mig sammen og lave et rovoverfald på køleskabet.... :roll:
Lone

Post by Lone »

Jamen, endnu engang: du er ikke alene.... De få gange jeg spiser alene spiser jeg spejlæg med skinke - eller pasta med ost. Jeg tror ikke jeg ville gide nogensinde at lave rigtig mad til mig selv? Tæller toast som varm mad? :mrgreen: Til frokost, når jeg arbejder hjemme, er jeg forfalden til noget så gyseligt som instant-noodles. :oops: , elelrs spiser jeg hytteost med tun - eller laks. Elsker laks og rejer!!! I alle de år jeg var alene med mine børn lavede jeg sund og ernæringsrigtig mad hver eneste (fordømte) dag - nu laver jeg mad en eller to gange om ugen - ellers er det manden. Jeg er meget god til at lave mad - men det interesserer mig kun sjældent -men jeg får mange gulrødder: deler med hestene!!! Jeg æder dog ikke hundenes griseører -
Jeanie

Post by Jeanie »

HA !! Du siger noget Lone, måske skulle jeg ligge mig ned på gulvet, og flå tyggebenet fra hunden.....næring er vel næring.... :roll: - og hvad jeg får jo alligevel aldrig noget at spise...så tyggeben eller gulerod...det kan vel komme ud på et... :?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg laver altid mad til mig selv, er kæresten hjemme, laver jeg kæmpe menuer, med skueretter og hele biiipperiet... Nå ikke, men det ville være skønt :D Jeg har en teori om at lysten til at lave mad ene mand bliver proportionelt ringere nu flere vintre man har levet :mrgreen: Og jeg kan godt lave mad, denne gang lyver jeg ikke :shock: (alvorlig smilie, eller tættest på)
Post Reply