Sally - Jyttes søde hund!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Sally - Jyttes søde hund!

Post by Lone »

Billederne af Sally hørte egentlig hjemme i en tråd om Springer Spaniels - men de fortjener deres egen tråd - så sød som den hund er! Sally er en Staby - og af hollandsk oprindelse - men al det kan Jytte selv fortælle - jeg er bare billedoperatør. Sally som lille, lidt større - og stor - 2 år nu. Bemærk tungen ud af munden!! Sød hund!!! Den ligner en Springer helt fantastisk meget - gad vide om det bare er en hollandsk springer? Men den har kortere ører. Den er mere pelset som hvalp, synes jeg. Og sikke et springtalent - det er da imponerende!! Og det samme veludviklede ligge-i-sengen-talent, åbenbart!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Årh - hej Sally :) - skønne vovse! Hun kan i øvrigt også spille fodbold, ved jeg (faktisk kom jeg til at sparke bolden ind midt i Jyttes kartoffelbed, sidst jeg var på besøg - med Sally pløjende efter - men Jytte så det vist heldigvis ikke :oops: )
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Tak Lone Og Lone B jeg har jo ikke ret meget kartoffelbed tilbage når først Sally har været der, hun spiser dem alle sammen og resten nedlæggger hun i en mægtig fart... Det er forøvrigt Lones ´´seng´´ Sally har indtaget :mrgreen:
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Post Reply