Underlige ønsker

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Underlige ønsker

Post by jytteh »

Her forleden på en af mine mange ture frem og tilbage til Højgård Hestehospital kom jeg til at køre bagved en splinter ny kæmpe stor traktor....... hmmmm... sådan en kunne jeg nu egentlig godt tænke mig 8) jeg ved godtnok ikke lige hvad jeg skulle bruge en så STOR traktor til, men den ville da være pæn at have holdende, og så kunne jeg køre en lille tur når det var solskind :D for den må jo IKKE komme ud i regnvejr.. Så når jeg nu bliver millionær :P så køber jeg sådan en traktor til en million...
Jeanie

Post by Jeanie »

Ved du hvad Jytte!??...det er da ikke så underligt et ønske endda.. :wink: ..for jeg har altid ønsket mig en mega stor traktor, og jeg er helt skudt i en Volvo Valmet, med aircondition, dobbelt styre mekanisme, tvilling hjul....og streoanlæg.. :P ...det ville bare være så fedt at trille rundt i et monster af den slags, og sænke trafikken lidt en gang imellem.... :D ... Du er ikke allene om at være underlig..hvis man da er det fordi man ønsker sig en traktor... :roll: Min mand er ved at blive tosset af at hører på mig hvis vi passerer en fancy en af slagsen, når vi er ude at kører..for jeg tvinger ham ind til siden, så jeg kan sidde og savle lidt over det der mega dyr ude på marken, men firefuget vendeplov...UHA det er guf....JA den er HELT gal her.... :P
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Du milde kineser :shock: er I sikre på, at I er rigtig raske? :twisted: Traktorer, tsk tsk. :roll: Næh, en stor, fed mercedes med kickstart og hele svineriet - wrrrrrroum!! SÅ kører det bare :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

tja.... eller også en ar de HELT store computerstyrede mejetærsker :mrgreen: sådan en kæmpe, kæmpe stor en som tager et godt stykke mark på en gang....
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

Ja i er sgu underlige, Nej jeg sætter pris på mf fra 19 hundred grøn hvikål, den køre bare der udaf bare ikke lige nu, da den manler en køler. nej jeg ønsker mig en bedre hukommelse, for jeg har i nat vandet folden så rigeligt, eller måske en automatisk vandlukker !!! vh berit
Mon de har tabt os bag en vogn fra USA
Jeanie

Post by Jeanie »

JAAAA !! Jytte en majetærsker, en med et monster stort skær...så når man bevæger sig fra mark til mark, kører man i spidsen for et triufmtog af dyttende billister, og man sidder bare der oppe i kassen....og nyyyyder at være KONGE... :D Og jo jeg er RASK ,helt RASK.... :P Ingen massey fergusson til mig tak....det var det eneste jeg måtte kører for min far når jeg skulle hjælpe på gården...og han, Ja han kørte naturligvis i VOLVOEN..... :?
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Er i sikre på at jeres egoer er passet ordentligt? Eller er de bare FOR krævende :D Hvad er er i vejen med min ´´nye´´ Thor, MF35-er fra 60-erne. Den kan da køre og alt muiligt :mrgreen:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Åh, ja sådan en monster-tærsker - det ville da bare være for fedt! Men havde jeg lige skillingerne så købte jeg fluks sådan en - så hesten og jeg kunne komme lidt rundt i det danske land: [img:ccd25a73ca]http://www.boeckmann.dk/images/boeckmann/hestetrailere/lastbillillekoerekort/millenium.jpg[/img:ccd25a73ca] Den skal man ikke være[b:ccd25a73ca] rigtig[/b:ccd25a73ca] rig for at få råd til- og man kan sove i den og alting! Ih, så skulle Schannon og jeg på ferie. Håber jeg kan få råd til den - måske næste år? Den kan vel være firmabil.......
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Åh, Lone!! Du må ikke friste med sådanne lækkerier :shock: Hvad koster sådan et dyr :?:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Puhaa,,,,, den jeg vil have SKAL have plads til 4 heste og en stor living, sådan en som Velin har :oops: jeg er SLET IKKE misundelig... og nu sænker de afgiften på transporter med Living. sååå----- nu vil jeg også have lastvognskørekort...
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Post Reply