Underlige ønsker

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Ha, ha - den koster mellem 275 og 450, afhængig af udstyr. jamen Jytte - de her til lille kort kan man osse få med soveplads og diverse andet udstyr - hvad mere skal man have - MacD er vel overalt? Ellers kan man vel æde lidt bønner fra dåse.... Får jeg sådan en, kommer jeg og hesten og besøger dig, Gunilla!! - har læst om de gode ridestis tiltag på Bornholm (og i Nordjylland) - det vil vi osse ha på Lolland, så det arbejdes der på. Og så vil vi kysse æslerne - eller jeg vil, Schannon vil vel æde dem!!!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det bliver da et frygteligt chok for stakkels Lone, når hun opdager at hun slet ikke kan køre til Bornholm :cry: Men jeg vil nu også have sådan en ting. Faktisk har jeg ønsket mig en autocamper med plads til heste lige siden jeg som barn opgav drømmen om at blive kaptajn på Noahs Ark. :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Nå? Jeg troede ellers du ville med? Må der ikke køre biler på Bornholm?
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

JUBIIII - Jeg vil elske at få besøg!! Og, du har ret, det er fedt at ride på Bornholm. Almindingen er vist DKs 3. største skov. Hammerknuden, åh, du ville elske den. Der er så smukt. Shannon vil sikkert være bange for æslerne, de fleste heste er! Men lynhurtigt ville hun finde ud af, at æslerne er mere bange for hende, og så ville hun æde dem :D Blökk ogg Shannon kunne nok hygge sig sammen. Lone B: Hold da op! man kan da NÆSTEN køre til Bornholm. En lille sejltur på 1 time og 1 kvt. er da ikke noget at snakke om. Og der kører da enkelte biler herovre, vi HAR veje og sårn, med asfalt og alt muligt nymodens pjat. Jeg synes du skal sluge misundelsen, og tage med :D 450.000 kr. !!!! Det er mere end mit hus kostede!! Men lækker, det er den sgu :!:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, selvfølgelig tager jeg med - når bare vi tager færgen en del af vejen :D I modsætning til somme og visse - her skal ikke nævnes navne - HAR jeg været på Bornholm flere gange, så jeg ved godt, hvor pragtfuldt der er :idea: Og vi behøver ikke frygte Schannnons reaktion på æslerne. Hun når slet ikke at se dem, før Madigan har sparket dem ad Sverige til :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Nå, jeg er efterhånden ikke sikker på at æslerne vil sætte lige så stor pris på besøg, som jeg vil :shock: Godt at jeg har flere folde at opbevare jeres frådende æselkillers på :evil: Så, kom bare an, kan jo sætte min perserkat til at holde jeres dyr stangen. Han ser så mærkelig ud, at jeres heste ikke engang kan gætte at han skal forestille at være en kat. Det kan give dem noget at tænke på, imens jeg får mine stakkels æsler gemt af vejen 8)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Bare den skrabede version til 250.000 ville godt nok gøre mig noget nær lykkelig på bil-fronten! SÅ skulle vi godt nok til at ride i alle de ANDRE skove, der ligger heromkring, men som ikke kan nåes til hest på under 2 timer, hvorfor vi altid rakker rundt i de to småskove som ligger tættest på os. - og UNDERVISNING! Er du da GAL, hvor skulle både tøsen og jeg da have undervisning på EGNE heste, hvis vi sådan blev selvtransporterende!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply