Sådan skal mit hus pyntes til jul :D

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Sådan skal mit hus pyntes til jul :D

Post by Heidi »

det er COOL [url=http://www.elector.dk/WizardsofWinter-SM.wmv][color=indigo:442a0f9bf6][size=18:442a0f9bf6]klik her [/size:442a0f9bf6][/color:442a0f9bf6][/url] husk at sætte lyd på =D> =D>
Hilsen Heidi
Lone

Post by Lone »

Ja, fy for pokker!!!!!


Her hos os findes mennesker som i den grad svøber hytten ind i lys, så man er ved at brække sig - i alle farver og med blink og det hele.
Hæsligt.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Måske jeg også skulle gøre sådan ved mit lille hus - om ikke andet så for at genere genboen der har blå hæsligheder i sin have.. sammen med orange og røde af samme slags! :shock:

Den dag det kom op sidste år, fik jeg et decideret chok da jeg kom hjem og parkerede i carporten - står ud af bilen og ser de lysende rædsler lige overfor! :twisted: :shock:

Mit soveværelse vender ud til den side - og jeg mumlede gnavent i skægget, og lovede mig selv at hvis lyshelvedet kunne ses når jeg lå i min seng, så ville jeg personligt gå over til genboen og proppe den blå lyskæde op et sted hvor der ikke er noget lys!!! :twisted: :twisted: :mrgreen:

Heldigvis (for både ham og jeg) kunne jeg ikke se det blinkende lys fra sengen :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja jeg syntes det er rædselsfuldt, med at det lys hejs !!

Dog må jeg tilstå, at jeg selv er ejer af en lyskæde, men dog med ganske almindelig hvide pære, og denne kæde, har jeg surret rundt om Tujaen ude ved vejen !! Så den står og lyser som det eneste i mørket, her i skoven !!...alligevel lidt dejligt at kunne finde huset i vores buldermørke !!

Ville nok også få store problemer med Natur fredningsstyrelsen, hvis jeg dekoredede huset med lys over alt... :roll:
Lone

Post by Lone »

Vi har da osse en lyskæde eller to og det er rart, fordi her ellers er så mørkt.
Men det er da bare sådan nogle pæne små pærer, der lyser lidt op.

Kender et sted hvor de har mega-nisser på tagryggen med lys og hele svineriet - se, det er hæsligt!!!
Eller dem med farvede lys på hele facaden og blink og det hele.
Meget amerikansk og meget grimt.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Hold da op jeg er glad for at jeg ikke bor ved siden af det hus...

Det er da lige til at få et epelepsitilfælde af :shock:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Godt at det ikke er min elregning! :shock:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja det er utroligt, at folk vil betale ca 5 kr ekstra i timen til EL...for den slags tingel !!...Fatter minus ????
Post Reply