Døde mennesker i din creme...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Døde mennesker i din creme...

Post by Lone »

Den engelske avis the Guardian har fundet udaf at europæiske kosmetikproducenter bruger huden fra henrettede kinesiske kriminelle i cremer, især rynkecremer. Stoffet collagen som er det aktive stof i disse ´´nærende´´ cremer, udvindes fra huden fra de henrettede. Det forlyder at kineserne er chokerede over den voldsomme europæsike reaktion, idet det i Kina betragtes som meget normalt. Tidligere har man også brugt organerne fra de henrettede... Collagen kan ikke overføre sygdomme, men kan medføre overfølsomhed for stoffet. Det er bevisligt virksomt i rynkecremer. Det er sgu ligeså slemt, som da man sagde at man brugte collagen fra aborterede fostre!!! :evil: Er der collagen i din creme? Smør dig ind i produkter fra døde menneskers hud - og støt samtidig en stat der går ind for dødsdomme. :evil: :evil: Er det iorden at gøre dette? Pelse henrettede og sælge deres hud? :?: Min mors onkel sad i koncentrationslejr og lavede lampeskærme af døde menneskers hud. Det har jeg altid synes var så forfærdeligt. Og han blev aldrig et normalt menneske bagefter, selvom han overlevde lejren. At man i den moderne verden gør nøjagtig det samme - det er helt ufatteligt og i den grad frastødende - OG uetisk. [color=red:b84e5fcec7]SMID SÅ JERES CREMER UD - OG KØB ALDRIG NOGEN MED COLLAGEN!!! [/color:b84e5fcec7] :evil: Gys -
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Døde menneskers hund......?????? :mrgreen: Er det så overaskende........i Indien høster man også raske menneskers nyrer.........og nøjes med at betale spotpris for dem :evil: Nej mennesket er en underlig art.......på den ene side så uendelig storslået i sin humanisme....... :shock: Og på den anden.........så ubeskrivelig nedrig :evil: Birgitte, som til tider er trist over at tilhøre arten Homo Sapiens
Lone

Post by Lone »

Har rettet det.... Ja, åbenbart kan jeg stadig, trods min påståede kynisme, blive overrasket og trist ved sådanne oplysninger. men jeg kan da godt se det ikek burde chokere mig - men min viden om de menneskelige excesser på mange forskellige planer. Nu er deher jo døde - så sådan set kan det vel være ligemeget - men det er bare så nedværdigende og så rædselsfuldt at tænke på . Det er værre med organ-salget - meget, meget værre!
Lone

Post by Lone »

[quote:04c037bb22]Matas vil undersøge cremer for henrettede kinesere[/quote:04c037bb22] Faldt lige over denne overskrift - midt i det tragiske, så er den da - øh - tåbelig? Latterlig? Vil Matas undersøger tuberne for henrettede kinesere - Ja, der kan vel sagtens være en kineser i en tube ansigtscreme - de er jo heller ikke så store :twisted: Journalister - tsktsk
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Jeg tror bare... ...at jeg vil lade være med overhovedet at begynde at købe den slags cremer (de er jo også LATTERLIGT dyre) og så bare få nogle rynker... :-P
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

LOL. :twisted: Birgitte
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Dét kan jeg anbefale, 99E. :idea: Rynkerne er ikke bare GANSKE gratis, garanteret uden tilsætningsstoffer ud over smil og tårer - men de kommer endda ganske gratis og helt af sig selv - UDEN at man behøver smøre et eller andet skitteragelse i hovedet! 8)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Det KAN altså have fordele at være fattig!! Da jeg ikke har råd til diverse rynkemidler, har jeg ikke uforvarende smurt henrettede kinesere i ansigtet. :shock: Til gengæld har jeg et stort udvalg af rynker :) Gad vide om Matas finder nogle kinesere i tuberne? :roll: Hvor makabert. Og hvorfor egentlig? De henrettede kinesere er jo for så vidt ligeglade! :?:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

ikke lade være med at tænke på: Hvis man nu bruger sådan en rynkecreme - og alligevel får rynker (og det GØR man jo nok) - er det så egne rynker eller en andens man får ?? :roll: :?: :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply