Natten før dagen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Natten før dagen

Post by Heidi »

Sidder her og gør det sidste klar til imorgen hvor jeg skal til jobsamtale...

Jeg vil bare have det job, perfekt arbejdsplads, personlige udfordringer og god løn :D

Har lige øvet mig lidt på samtalen, eller rettere så meget man nu lige kan tænke igennem de kunne finde på at spørge om... gode og svage sider... øhh napper det i bilen imorgen på vejen... kan heldigvis få lidt sparring af min mand som arbejder i samme virksomhed :lol: og vi har en god 1 times transport foran os...

Nu vil jeg stryge mit tøj, ligge neglelakken klar og daffe iseng.... og håbe på at jeg kan få mit nyklippet hår til at makke ret imorgen :lol:
Hilsen Heidi
Jeanie

Post by Jeanie »

Held , lykke og krydsede fingre herfra !!!....PØJ PØJ.... :D

Jeanie
Lone

Post by Lone »

Held og lykke!!!
Husk: vær dig selv - det er det allervigtigste.
Vær ikke bange for at være lidt nervøs - og indrømme det.
Men bortset fra det - nervøs er man vel ikke, når man er i samtalen.

Håber du får det.
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

tak tak..

Morgenen startede kl 6 efter 5 timers søvn, hvor jeg dog sov som en baby :D blev ordnet, håret kom til at sidde som det skulle og jeg så dejlig ud :wink:
Var måske lige i sidste øjeblik, så ud af klappen i en fart og afsted til færgen... ½ vejs til færgen :shock: jeg har glemt min mappe med min ansøgning, cv, forberedelse og spørgsmål jeg havde til dem :shock: Nå der var ikke tid til at vende om så jeg måtte leve med det...

:evil: trafikken gled [b:7c6560868e]l a n g s o m t[/b:7c6560868e] gemmen byen :evil:
vejarbejde= omvej til færgen.. ser lige det grønne lys blive rødt da vi hiver pendlerkortet gennem automaten :shock: :evil: spørg om jeg var :twisted: Jeg måtte lige ud af bilen og gå et par lange seje skridt mens jeg #¤&!#%¤!...

Fik lidt ro på mit temp. og færgeturen over fik vi en god snak om det jeg havde glemt samt stærke og svage sider...

Vel ankommet til firmaet ( min forhåbentlige nye arbejdsplads :wink: ) fik jeg lige en caffelatte og en sludder med en bekendt mens jeg ventede på kl skulle blive 09.25 og da jeg arbejder bedst under pres var det måske meget godt at jeg ikke fik husket min mappe... det er nemlig så ulige mig at være SÅ forberedt... kan lide at tage det på gefylen og hen ad vejen :mrgreen:

Og samtalen gik fint... mener jeg selv :lol: jeg var bestemt mig selv og ærlig.
Svarede godt på deres spørgsmål og spurgte selv tilbage, talte til dem alle 3 samtidig, det er ikke altid nemt at holde kontakten med 3 personer mens man fortæller sin "livshistorie" :mrgreen: videre nervøs var jeg ikke, menjeg er også typen der syns det er sjovt at gå til eksamen.
30 min senere var jeg færdig, tiden gik hurtige og jeg glemte #"¤!%¤# alligevel at spørge om den videre procedure og hvornår jeg kan forvente et svar..
Kan man ringe idag og takke for en hyggelig samtale igår :wink: og så lige høre om de ved ca hvornår de regner med at give besked...

Jeg mangler dog visse kvalifikationer, men det opvejes forhåbentlig så rigelig på min gode solide erfaring og mit vindende væsen :mrgreen: samt mit insider kendskab til firmaet :mrgreen:
Hilsen Heidi
Lone

Post by Lone »

Du kunne jo bare ringe til en sekretær eller noget og spørge til den videre procedure -

Og havd er det så du skal/måske skal lave?

Jeg starter på mandag og jeg glæder mig til at de første 14 dage er overstået :P , så jeg ved,. at jeg ved hvad jeg skal! :P

Jeg er rigtig glad for mit nye job - mere og mere som tiden nærmer sig!

Og så skal jeg til julefrokost der idag - ikke uden en vis spænding - men ret godt at starte med at lære dem lidt at kende på den måde.

Og hvad skal jeg dog tage på?!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Jeg vil også være med :P Jeg har lige skrevet kontrakt på mit nye job som nyhedsredaktør på en velkendt, dansk hesteportal, der skal til at udvide til næste år. I kender den måske :mrgreen: :idea:

Julie
Lone

Post by Lone »

Tillykke med det, Julie!
Den var jeg osse lige ved at søge - men jeg ville hellere det andet....

Fedt at det var dig der fik det!!!!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tillykke Julie. Det bliver da sjovt :D

Men hvad så? Kan du fortsat hænge ud her hos os strigler? Eller vil det blive opfattet som illoyalt?v [-X :cry:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply