Er jeg tjekket ????

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Er jeg tjekket ????

Post by Camilla... »

Nu vil jeg vide det. Lone og Lone har jo fået denne her ide, med at jeg er tjekket og de gider ikke høre på mig, når jeg prøver at forklare dem at jeg bare IKKE er tjekket :roll: Jeg er IKKE tjekket fordi: Jeg er et rodehovedet Jeg ikke går i modetøj Jeg bruger maks 500-1000 kr. på tøj om ÅRET :shock: Jeg går i kondisko eller H2O badetøfler til hverdag Du bliver mere beskidt af at sætte dig ind i min bil end af at hoppe i vandpytter. Jeg er konstant bagud med vasketøjet Jeg glemmer ofte nødvendige ting, såsom sut eller skiftetøj til mit barn Osv. Så er man da ikke tjekket ???? Hvornår er man tjekket i din verden ? Hos mig er det jo når man har styr på alting og render rundt i københavner mode wannabe superlækker topmodel. Måske er det med den definering at vi taler lidt forbi hinanden :? Hjælp mig med at få sat de 2 høns på plads i deres opfattelse af lille mig. De er ikke lige sådan at bide skeer med :cry: Camilla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Camilla er tjekket. Det er bestemt af SUPERSTRIGLER; så det MÅ være sandt. 8) - lad os så se om JEG er tjekket?? :oops: ´´Jeg er et rodehovede´´ Tjek. ´´Jeg ikke går i modetøj´´ Tjek. ´´Jeg bruger maks 500-1000 kr. på tøj om ÅRET ´´ Tjek. ´´Jeg går i kondisko eller H2O badetøfler til hverdag´´ ..hvis træsko må tælles med som tjekket fodtøj, så TJEK. ´´Du bliver mere beskidt af at sætte dig ind i min bil end af at hoppe i vandpytter.´´ Tjek. HHansen kan bevidne det. ´´Jeg er konstant bagud med vasketøjet ´´ Tjek. Hvorfor tror I, at vi har 8 vasketøjskurve?? ´´Jeg glemmer ofte nødvendige ting, såsom sut eller skiftetøj til mit barn´´ ..eller at tænde for kaffemaskinen?..TJEK. Så, hvis Camilla er tjekket, så er jeg OGSÅ tjekket!! Hurra! Af alt, hvad ellers man kan sige og har sagt om mig gennem tiderne, så er lige netop TJEKKET vist et af de sjældnest brugte ord. Men HA! Nu VED jeg, at jeg er tjekket, så kom bare an! :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Tjekket eller [b:e2911120e8]utjekket[/b:e2911120e8]...????????? - Rodehoved ? * Nej, så utjekket.. - Modetøj? * Bruger mere end 1000,- om året...så [b:e2911120e8]utjekket[/b:e2911120e8] - Går i H2O sandaler eller Træsko? * Nej men gummistøvler, og hjemmesutter...[b:e2911120e8]Tjekket[/b:e2911120e8] - Snavset bil ? * Nej -altid ren og ryddelig, gerne vasket 1 gang ugenligt, og der må ikke ryges i bilen.....så [b:e2911120e8]utjekket[/b:e2911120e8] - Vasketøj ! Bagud....?? * har sat det i system...sååå...[b:e2911120e8]utjekket[/b:e2911120e8] eller ??? - Glemmer sutter og skiftetøj? * Nej , da min datter er voksen..så.....[b:e2911120e8]utjekket[/b:e2911120e8] Jeg er Utjekket...tror jeg nok...???..... :roll:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Eller måske tjekket på en ANDEN måde? :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Du er da utjekket i en rimelig tjekket grad - du har fx styr på din utjekkethed - [b:348a2a59a8]det [/b:348a2a59a8]er da tjekket!! :P
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Camilla, du er da VILDT tjekket! Du er super-klog og hiver den ene topkarakter efter den anden hjem. Du er pæn og smart (på trods af manglen på modetøj) og har et sødt barn (det er der ikke mange, der kan prale af!) som nu ikke længere hælder vand ud over folk... :-P Du har din helt egen bil, cirka, som ofte ikke er gået i stykker! Du har smart langt hår! Du kan holde styr på alle dine ting, selvom der er rodet! Jeg synes, du er riiimelig tjekket.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Mikkel
Posts: 414
Joined: Sun 27. Aug 2006 20:06

Post by Mikkel »

Folk der har styr på alting findes ikke.
Image
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Mand hvor er jeg Tjekket på den utjekkede måde... eller noget... -Rodehovede *Tjek, men jeg kan altså også godt lide at der er orden her i hytten :-P -Modetøj *Hmmm, det kan disskuteres, men jeg bruger nok mere end 1000 kr om året. Utjekket. -Går i H2O sandaler eller Træsko? *Hmmmm, jeg går i Pumaracerkører støvlekopier, Le Coc Sportif sko, pæne sko og højhælede til daglig, men også i gummirøjser og smadrede Timberlandstøvler hos hesten. Utjekket. - Snavset bil ? *Æh, den er svær da jeg ikke har nogen bil! Ex. ens var snavset. Tjek. - Vasketøj ! Bagud....?? *Tjek!!!! I mega grad. - Glemmer sutter og skiftetøj? *Utjekket, har ikke børn. Jeg er vidst også totalt utjekket!!! :oops: :roll: Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

...Og så er du da dødtjekket fordi du kan ride alle mulige vilde heste og samtidig kan overskue at farvekoordinere både dit og Emma's tøj! Nå! :-P
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Ok, jeg giver mig. Det var måske også det forkerte forum at spørge i :roll: Jeg vil med det samme overbringe nyheden til alle mine københavner medstuderende. De mener det er på tide at jeg kommer ud og shoppe med dem, så de kan udøve deres ´´gode´´ indflydelse på mig :shock: Camilla - Den tjekkede :lol:
Post Reply