Athene

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Athene

Post by Lone »

Endelig fik jeg mit kære kamera - men så var dyret ikke særligt samarbejdsvilligt! Jeg har 20 billeder af hende - og alle med mulen i græsset. Men vil tage lidt flere senere.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

hun ser da sød ud - kønt hoved. Hvad er hun for én? I øvrigt er hun vel nødt til at gemme mulen i græsset. Jeg mener, hvis hun skulle være blevet træt af alt dit kysseri :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Hvor ER hun sød Jeg tror personlig også hun prøver at ignorere dig, så hun slipper for flere kys Camilla
God d
Lone

Post by Lone »

Hun er da sød - og hendes mule er helt ren :P - kysseren! Jeg ved kun 50% af hvad hun er - hvad synes du hun ligner?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

hun ligner ikke noget bestemt synes jeg - en blanding af new forest og islænder, måske? 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Jeg synes hun ligner en pinto 8) :lol: Camilla
Jeanie

Post by Jeanie »

Hun er da bare rigtig fin !! :D Smuk bette hest, den der fløde/ karamel-creme farve er da super flot. jeanie
Lone

Post by Lone »

Tak! der er ikke islænder i hende - det er jeg sikker på. Fjordhest og pinto - hvad skal der til for at blive broget?
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Der skal ét broget gen til. Det er dominant. Camilla
God d
Lone

Post by Lone »

Vil hun så helt sikkert få brogede føl?
Post Reply