Unaturlige hesteracer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

hvad med show-arabere? De kan vel heller ikke bruges til noget - udover at være smukke, kan de?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Hmm, Klara: Personligt synes jeg da at fjordheste pynter så VÆLDIGT på en grøn mark med mælkebøtter?? :lol: Men det skader jo absolut ikke den gode sag, at hesten også kan BRUGES til noget...faktisk er jeg lige ved at sige, at det forøger en hests (eller en hunds, hønes, eller for den sags skyld GENSTANDs)prydværdi væsentligt , at den rent faktisk kan bruges til noget nyttigt! :wink: Men det er nok alt sammen fordi jeg i virkeligheden ikke forstår mig på prydgenstande?? (eller dyr benyttet som sådanne!) :oops:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply