Er du dig selv - på nettet?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Post by Jeanie »

Jeg har med hånden på hjertet, rent faktisk frasorteret folk i div. HN indlæg, blot grundet deres ganske ufine måde at svarer folk på...om det så er fordi de er skjult bag en skærm og lever et anonymt cyberspace liv, at de opfører sig sådan det skal jeg ikke kunne svarer på, men jeg har flere gange grebet mig selv i at tænke..Dumme ko eller lign. der er værrer , når de rigtig har rullet sig ud.. :roll: Jeg har den opfattelse, at man godt selvom man skriver, kan svare ordenligt og ikke konstant sidde og vifte verbale øretæver af, eller for den sags skyld sætte sig selv på en pidestal !!.. :x Da Hn er det sted jeg er kommet meget, har jeg desværre ( heldigvis) de dårligste eksempler derfra, og har da af selvsamme grund ikke skrevet meget derinde på det seneste...og dette er ikke en til svining af Hn. Men skulle jeg vælge at mødes med nogen fra HN, så var der sagtsuseme´ ikke mange jeg ville bruge tid på...forud indtaget...ja en smule, det indrømmer jeg gerne... Mht. til at lyve i offenligt forum, så tror jeg Atengestedt har ret...de må have en bedre hukommelse...!!.. :P ( Sød og diplomatisk måde at bekrive en løgner på... :lol: ) Jeanie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

joooo - det mener jeg da. Ihvertfald kunne jeg aldrig drømme om at give mig ud for at være noget andet end jeg er - for det afsløres nok på et eller andet tidspunkt alligevel :lol: Til gengæld VÆLGER jeg jo også omhyggeligt hvad jeg vil fortælle om mig selv på nettet. Og det er afgjort ikke alt. Så folk kan tro de kender mig, men det de ser er jo det jeg vælger at vise. Men sådan er det selvfølgelig også IRL. Mine kolleger ved heller ikke alt om mig. Jeg var egentlig i tankerne ved at skrive noget ligenende det Lone Beck skriver her: Jeg tror tit det er sådan, at folk, der er dygtige skriftligt er noget mere tilbageholdende mundtligt (måske ligefrem lidt tilknappede?) - og omvendt. I det jeg selv, ikke debatterer på samme måde IRL som på skrift - jeg er meget mere tilbageholdende i virkeligheden :lol: Men så var det jeg kom til at tænke på Atengstedt - og så sad jeg her og skreg af grin :lol: For meget kan man jo sige om Atengstedt (og jeg skal nok lade være), men tilknappet er ikke noget af det første man kommer til at tænke på :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

har efterhånden mødt en del, tilbragt en hel aften og en halv dag med atengstedt og familie, og jeg var skal jeg være ærlig meget bange for at møde fru tengstedt, jeg forstår mig ikke så godt på hendes skrevne humor, men forstår hende sagtent irl. fantastiske mennesker syntes jeg og så må jeg jo bare håbe og bede til at de også syntes at vi var nogle ok mennesker*G* lone beck har jeg hilst på et super godt indtryk af hende fik jeg. jeg har mødt rigtig mange efterhånden, mit indtryk er at de fleste er dejlige mennesker, nogle er der mere kontakt til end andre, men det er vel heller ikke så mærkeligt, det er jo ikke alle der går i spænd sammen. vh berit
Lone

Post by Lone »

Nårh - så er der altså rig lejlighed til at høre lidt insider information om disse to damer...? :twisted: VAR de så så mærkelige som man tror?
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Det må vel svares med både ja og nej. Herinde vælger jeg jo at ytre mig udelukkende om de ting jeg synes i skal vide. Jeg er forholdsvis mere velformuleret, fordi man her kan sidde længe og overveje sine svar. DET sker ikke altid i den virkelige verden. Jeg er f.eks. langt mindre rapkæftet herinde end jeg er irl. Tilgengæld er viker jeg nok mere imødekommende og social her. Men med en huskommelse som en si, så er jeg forbandet nød til at være ærlig når jeg svare. Ellers ville det gå helt galt :lol: I det store hele er jeg nok som jeg er uanset om det er på nettet eller irl. Men jeg er altså IKKE tjekket, Lone og Lone :shock: :lol: Måske jeg skulle lave en tråd hvori alle kunne stemme på hvorvidt jeg er tjekket, så vi kan få afgjort den påstand... :lol: Camilla
Lone

Post by Lone »

Nu tier du bare stille: Du ER tjekket - det lyser jo ud af dig. :P Du er så tjekket at du formår at skjule hvor tjekket du er!!! :P :D :D :D :D :D
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

De er dybt underlige :roll:
Mon de har tabt os bag en vogn fra USA
Lone

Post by Lone »

det anede mig nok!!! :twisted: Godt man ikke bor i nærheden.... :twisted:
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Jeg har efterhånden mødt en del fra nettet IRL og det har altid været en god oplevelse. Min oplevelse har tit været som andres at nogen af de meget skrivende på nettet er mere fåmeldte IRL, men også oplevet det modsatte. Mennesker jeg har mødt IRL har jeg skrevet med over en længere periode og har på den måde lært dem bedre at kende og så har udseende ikke nogen betydning. Jeg selv er nok meget som jeg skriver, men det er så noget jeg har lært med årene og har bestemt ikke været nogen skade til. Nu er der også plads til andre. :lol: Har mødt mennesker igennem nettet, som jeg aldrig ville have mødt IRL ellers og regner da med at møde flere spændende mennesker på den måde i årene fremover. Hilsen Britta
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Nåh, Berit :evil: Her sad jeg lige og tænkte på, hvilket sødt og sympatisk menneske du er, og nu skal vi altså også se at få arrangeret vores pink floyd og rødvinskomsammen og jeg-ved-ikke-hvad- Og så sidder du dér og skriver at jeg er underlig!!!!!!!!!! Det er dog den stiveste. Jeg er vel i hvert fald ikke ligeså underlig som Britta, der jvf. hendes portrætfoto, prøver at bilde os allesammen ind at hun er en hest :twisted: HHansen: Jeg har nu også svært ved at forestille mig at Atengstedt er tavs og indadvendt. :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply